WheelMan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Yoshi - kan ikke du stenge tråden? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 1. Nei, jeg kan ikke stenge tråden. Jeg er bare en ussel medarbeider, ikke moderator. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Utrolig at dere klarte det midt på dagen, mens alle sabotørene sitter klare til å nerde-ødelegge. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Utrolig at dere klarte det midt på dagen, mens alle sabotørene sitter klare til å nerde-ødelegge. Vi planla egentlig å gjøre det i natt - men vi klarte ikke holde oss Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Utrolig at dere klarte det midt på dagen, mens alle sabotørene sitter klare til å nerde-ødelegge. Vi satt på msn. I det han postet så satt jeg klar med hurtigsvar åpen så jeg kunne poste med en gang han sa fra på msn at han hadde posta. Trang ikke vente på loadetid en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg