Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har et lite problem her... Er en gutt på 16 år. Nå i det siste har jeg fått god kontakt med ei jente som jeg liker veldig godt. Jeg vil gjerne prøve meg på henne, men så langt har jeg holdt meg unna. Saken er nemlig den at det også er eksen til en venn av meg. De gjorde det slutt for et par måneder siden etter mye frem og tilbake. Men er litt redd for at det blir "feil" av meg overfor han og prøve meg på henne? Har ikke så mye erfaring med jenter så vil gjerne få noen råd... Blir dette "off limits" med tanke på han kameraten min og alt det der?? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 I utgangspunktet er det litt off limits ,vil jeg si. Det jeg foreslår at du gjør er å ta en prat med kameraten din. Spesielt hvis han er en god kamerat som du omgås mye med. Ellers kan du ødelegge et vennskap og det kan fort bli problemer. Hvis du ikke er så mye med han, evt ikke er så god kamerat er det ikke sikkert så nøye. Alt avhenger av hvor gode venner dere er. Oppklar det først, og hvis han ikke har noe problemer med det, så kan du begynne å be jenten ut på date og sånt:) lykke til Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ville snakket med ham først, ellers kan du ende opp med å miste to venner. Hvis begge de to er over hverandre og han synes det er greit så syns jeg du burde kjøre på. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vanskelig område, men som de andre har sagt så bør du ta det opp med kameraten din først. Tenk også på at hvis de var sammen veldig lenge, og slo opp for kun 2-3 mnd siden, så er det ikke sikkert at det er greit for ham selvom han sier det til deg. Du vet, gutter og følelser, etc... Ha sosiale antenner ute når du prater med ham og prøv virkelig å se hvordan han reagerer. Hvis du får den minste mistanke om at han ikke liker tanken på det, så er det kanskje best å la det ligge (i en stund hvertfall). På den andre siden, hva er viktigst for deg? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 På den andre siden, det er flust med chicks der ute, hvorfor ikke bare finne en annen? Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) På den tredje siden, noen liker å "game" og ha seg med flest mulig, andre liker å se seg ut 1 og se hva som skjer der... Selv så har jeg alltid vært mer av den sistnevnte typen, men de siste 2-3 ukene har jeg fått øynene opp for RSD, og er i ferd med å sette meg inn i det. Spent... Beklager for offtopic... Endret 5. juli 2008 av OsLoFrEaK Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ta kontakt med kameraten din. Forklar ham hvordan du føler for henne. Om du får et nei, så ta som et nei.. Ellers kommer du sikkert til å ende opp med å ha mistet en god venn og ei jente. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Takk for tipsene. Har ikke snakket med vennen min direkte om dette, men kort sagt har han vel sagt at han skal ta livet av hver eneste en som så mye som ser på eksen hans resten av livet... Så jeg vil tørre å tippe at han ikke har kommet over henne. Men nå har spillereglene forandret seg litt. Var hun som gjorde det slutt for to-tre mnd siden etter han var utro og hun ferska han. Men nå har jeg fått greie på at det hun så bare er toppen av isfjellet. Burde jeg fortelle det jeg har fått greie på eller skal jeg bare holde kjeft? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hold kjeft om det, er ikke din sak og vil ikke hjelpe din sak heller. Snakk med vennen din og spør om det er greit fortest mulig, og kjør på ellers ender du bare opp i som homovennen hennes. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 tviler på at det vil hjelpe deg at du sier det. Hvis kameraten din får vite at du har sagt mer så er vel dere ferdig som venner kan jeg tenke meg. Det er heller ikke sikkert at hun ønsker å være sammen med noen gutter på en stund siden kameraten din var utro mot henne... Bruk sunn fornuft og ikke stress det opp. Se det heller an etterhvert hva som skjer. La partene får roe seg Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) jeg stjal kjæresten til min bestevenn når jeg var ung og dum og gikk på videregående. det ble litt småampert, vi snakker ikke sammen nå lenger. uansett, hvorfor vil du ha ei jente som har hatt sex med en kamerat av deg? fysj og fy (hu jeg stjal var ikke "brukt" så jeg hadde en unnskyldning) poenget er vel egentlig bare, gjør som du vil. hvis du mener dama er bra nok til å KANSKJE få et dårligere forhold til en kamerat, go for it. Endret 9. juli 2008 av jagarock Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Han virker som en kongegod person da. Virkelig gode verdier atte. Skal drepe folk som ser på eksdama han drev vekk med å pule på andre jenter. Gjør deg selv og henne og han en tjeneste. Ta henne. La han komme over det og finne seg en ny han kan være utro bak ryggen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå