Gå til innhold

Spørsmål ang HP 6910p og generellt.

Anbefalte innlegg

1. Har en fingertrykk leser som egentlig virker tålig kjekk, men den er plassert tålig dumt. Helt nede til høyre, noe som gjør at når jeg skriver kommer jeg en del borti den og den tror jeg prøver å logge meg på. Er det mulig å gjøre det slik at når jeg skal bruke den, må jeg feks trykke inn en annen tast(feks FN eller ctrl) for at den skal funke?

2. Hva kan man bruke fingeravtrykk leser til utenom å logge på windows med, har aldri hatt noe sånt før.

3. Jeg ønsker å lage profiler på strømbruk. Feks en der hvor alt er enablet, en hvor det mest nødvendige er enablet og en hvor så og si alt er disablet. Noen guider til noe sånt?

Var noen andre ting også, men ikke som jeg kommer på i farta, tar det senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Var plaget med det samme til å begynne med, men etterhvert er jeg blitt vant til at den er der, og det er ikke noe problem for meg lenger.

2. Den kan brukes til å huske brukernavn og passord for forskjellige applikasjoner som f.eks mail, facebook +++ slik at du bare bruker fingeravtrykket for å logge på og så ordnes resten av seg selv.

3. Høyreklikk på batteriikonet nede i hjørnet, velg "strømalternativer". Så er det bare å velge en profil og "endre planinnstillinger". Her finner du et valg som heter "endre avanserte innstillinger" og her kan du stille på det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...