frisyre Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Vurderer å kjøpe en SE G900, men er i tvil når det kommer til enkelte ting og håpet noen som allerede har kjøpt den har noe informasjon å komme med. Blir skjermen for slitt? Det er tross alt touch screen og bare etter 2 mnd på alle mine siste mobiler har skjermen sett grusom ut. Full av riper, doggete og nedslitt! Følger det med en overgang til jackplugg? Hvordan er bildekvaliteten? Har lest at den tar relativt dårlige innebilder, noe jeg må si trekker litt ned. Noen som kanskje hadde hatt mulighet til å poste et par bilder de har tatt med denne telefonen? Utover dette har jeg hørt at den også er treig. Er dette tilfelle? Takk på forhånd for alle svar Endret 5. juli 2008 av frisyre Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Bump, ingen som veit noe eller? Lenke til kommentar
JVD Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 følger ikke med noe minijackplugg. hatt min i 2uker, har ikke fått noe riper enda var litt treig, men har oppdatert firmware. tror det får litt kjappere, men ikke mye. HUSK Å TA BACKUP FØR DU KJØRER NY FIRMVARE Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_g900/52863/1 Salgspakken til G900 kunne med all fordel vært mer fyldig. Her følger det verken med minnekort eller overgang til 3,5 mm minijack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå