Ole_G Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg er ganske grønn når det gjelder stereo-anlegg. Kan noen sette opp et forslag med forsterker, platespiller og høytalere (+ sub om det er nødvendig.) Helst rundt 7000kr, men kan strekke meg til ca 9000. Er det stor forskjell på hva jeg får til 7000 og hva jeg får til 9000? Rommet er ca 35 m2. Anlegget skal brukes hovedsaklig til musikk. (Alternativ Rock, Indie). Kvalitet foran kvantitet. Bosted: Mo i Rana. (Bang & Olufsen er eneste lokale Hi-Fi butikk) Endret 6. juli 2008 av Ole_G Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vil anbefale deg å reise til nærmeste større hifi-forhandler og prøvespille forsterkere og høyttalere. Om du må reise et stykke, såp er det verdt det, for da får du noe du blir fornøyd med. Å kjøpe høyttalere uten å prøvespille de først er som å kjøpe en bil uten å prøvekjøre den først. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Om du har ein Hifi klubb butikk i nærleiken, så ville eg hørt på Cambridge stereoforsterker + cd-speler sammen med f.eks B&W DM685. Mykje god lyd der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå