Godlike Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei! Jeg er ute etter et nytt headsett som skal erstatte min noe slitne Sennheiser PX200. Kravene jeg har er selvsagt god lyd, ganske lik størrelse og en prisklasse fra 500-1000 kr. Hvordan er f.eks disse i forhold? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343014 Lenke til kommentar
Power66 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan dette være aktuellt LINK1 Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Kan dette være aktuellt LINK1 De blir nok litt for store og er rettet mot gaming noe som ikke er hva jeg ønsker. Jeg ønsker et headset som skal brukes på mp3-spiller med et lydbilde som er mest mulig komplett, overdrevet bass som slår godt ann hos noen er ikke aktuelt Kanskje urimelige krav? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Benytt deg av lav dollarkurs og kjøp fra ebay, f.eks. ATH-ES7 Det virker jo som du vil ha noen relativt små og portable, lukkede heads, så da trur jeg det er mitt beste tips. Ellers har jeg selv hatt Sony Mdr v6 inntil de ble stjålet, og var veldig fornøyd med de:) Hvis du er ute etter noe med mye bass så ta en titt på noen av disse. Ingen erfaring med de selv, men de kommer anbefalt fra head-fi.org . Både RP-21 og RP-22X, som også tilfredstiller de som vil ha noe som ser litt annerledes ut ^^ -sinus Endret 5. juli 2008 av sinus' Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Benytt deg av lav dollarkurs og kjøp fra ebay, f.eks. ATH-ES7 Det virker jo som du vil ha noen relativt små og portable, lukkede heads, så da trur jeg det er mitt beste tips. Ja disse så rimelige ut Takk for tipset! Da er det bare å lete fram noen reviews... Hvis du er ute etter noe med mye bass så ta en titt på noen av disse. Ingen erfaring med de selv, men de kommer anbefalt fra head-fi.org . Både RP-21 og RP-22X, som også tilfredstiller de som vil ha noe som ser litt annerledes ut ^^ Nei, jeg ønsker ikke noe overdrevet bass Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vil ATH-ES7 låte bra uten hodetelefonforsterker? Jeg lest litt på diverse hi-fi forum og de anbefaller å bruke hodetelefonforsterker på dette headsettet, selv om impedansen bare er 32 ohm. Endret 6. juli 2008 av Godlike Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg ikke har noe 1. hånds kjennskap til hodetelefonene, men i Buyer's guide er den i kategori 1, som altså ikke trenger forsterker (på head-fi). Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Nå har jeg i allefall bestilt meg et par ATH-ES7 over ebay, så får vi se hvordan lyden er. Håper inderlig at jeg slipper å kjøpe meg en bærbar hodetelefonforsterker også Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Antagelig er det vel slik at lyden er fin rett fra bærbare spillere, men at de blir bedre med en dedikert forsterker. Ofte ganske små forskjeller i detaljnivå, og nesten garantert noe du ikke vil bry deg stort om på farten, hvor detaljnivå i diskanten er av mindre betydning enn støy fra buss og unger som skriker. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Okei, men hvis jeg synes lyden blir for tam så kan man invistere i en forsterker fra disse. Mp3-spilleren jeg har er iAudio Cowon U5 som skal ha en ganske bra forsterker, men vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå