stigga Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Skal oppgradere min pc. På 775-hovedkortet sitter det i skrivende stund en Intel C2D E6420 prosessor. Kan jeg oppgradere til en quadcore uten problemer? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis det er fra intel, så ja. Du kan jo skjekke på specs at det står 774 sokkel. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Skal oppgradere min pc. På 775-hovedkortet sitter det i skrivende stund en Intel C2D E6420 prosessor. Kan jeg oppgradere til en quadcore uten problemer? Hvilket hovedkort er det du har? Hvis du har en gammel bios på ditt hovedkort,så kan det hende at du må flashe til nyeste bios for å kunne bruke quadcore. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) abit F-I90HD. fant ut at det støtter quad Endret 5. juli 2008 av stigga Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du må ha nyeste bios for at kortet skal støtte de nyeste 45nm cpu'ene. Abit FlashMenu er enkleste måten å flashe bios på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå