Invert Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 kamerat: det sto så og si ingenting på kjernen så vidt jeg husker det når jeg monterte, alt står rundt dårlig tegn... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Unnkskyld vis det er er teit spørsmål men satt du CPU viften riktig vei? SOCKET A vifter har muligheten til å bli satt på feil vei. (det hakket på vere på den siden med opphøyningen på kjernefestet. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Invert Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Ja jeg satt den samme vei som de 4 andre viftene jeg har hatt og alltid har det fungert Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Skriften på core er ofte veldig svak, så du må trolig se fra forskjellige vinkler for å kunne lese den. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Har nå sjekket på den siden en fyr fortalte om og jeg sjekket meg fram til at det var en : Througbred @ 1,6 volt @ 266fsb + High end market If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. Altså multicom sin feil at jeg ikke fikk maskinen min opp ikveld, først ventet jeg en uke på cpuen , imot det det stod at det sender hver dag hvis du bestillter før 15.30 og jeg bestilte 15.20 eller noe og da tenkte jeg de sender den vel på mandag så måtte jeg maile dem på onsdag tenker jeg det var. Da sa de mange var syke og slikt piss som de sa ifjor sommer. De har altså ikke forbedret seg som de sa de skulle. Ja ja .... Har jo bare sløst bort hele freddan Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Sikkert en eller annen nerd på forumet her som er interesert i å bytte en Palomino XP2100+ mot en Thoroughbred XP2100+ hvis det er umulig for Multicom å oppdrive en. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har nå sjekket på den siden en fyr fortalte om og jeg sjekket meg fram til at det var en :Througbred @ 1,6 volt @ 266fsb + High end market If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. Altså multicom sin feil at jeg ikke fikk maskinen min opp ikveld, først ventet jeg en uke på cpuen , imot det det stod at det sender hver dag hvis du bestillter før 15.30 og jeg bestilte 15.20 eller noe og da tenkte jeg de sender den vel på mandag så måtte jeg maile dem på onsdag tenker jeg det var. Da sa de mange var syke og slikt piss som de sa ifjor sommer. De har altså ikke forbedret seg som de sa de skulle. Ja ja .... Har jo bare sløst bort hele freddan Det er en ettertraktet CPU, selg den til en overklokker Lenke til kommentar
Invert Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB. He he og hva er jeg da? (hmm overklokker ) Lurer nesten på å kjøpe hk nå som støtter den he he... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB. He he og hva er jeg da? (hmm overklokker ) Lurer nesten på å kjøpe hk nå som støtter den he he... Kunne godt tenkt meg den CPU`n jeg Du er vel en overklokker uten overklokkingsmuligheter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ville testet med en annen psu eg, skader ikke å prøve. Du har vel noen kammerater som har data, spørr fint om du kan få låne en psu av dem? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 skal ikke være forundret om du får en pm av en annen som har en palamino og vil bytte Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg kunne tenke meg å bytte. Bor du i nærheten av bergen? Mvh. Erik Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ikke bare meg, MANGE jeg kjenner har 250w og har kraftigere system en det der. 1. Det tror jeg når jeg ser det. 2. Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det veldig stor forskjell på strømforsyninger og kvaliteten på disse. Mange av de billige 250W'erne på den tiden var laget for Athlon/P3, og ikke P4/Tbird/Palomino osv osv. Athlon og P3 dro strøm fra +5V kursen, ergo var strømforsyningene laget slik at det kunne levere MYE strøm på +5V. 250W er 250W og da må det nødvendigvis bli mindre igjen til +12V, som da harddisker, CDROMer, P4 og Athlon Tbird/XP trekker strøm fra. Å koble sammen nye komponenter på en strømforsyning som er av det gamle designet vil stort sett føre til kræsj og mange tårer. Til trådstarter: Har du en kamerat eller noe med en nyere 300W+ strømforsyning som er villig til å la deg låne? Da finner du ihvertfall ut om det er strømforsyninga som er problemet eller ikke. Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Bittelitt offtopic Eg har en eldgammel 235w PSU, Kjører XP2500+ Barton A7n8X Deluxe 9700Pro 120Gig Brenner Vet ikke om det er nok, skal bestille ny med 45 elleno, merker at nå må eg ha extra kjøling. Uten kjøling så låser spill som bruker mye grafikk seg Er dette på grunn av at vifta på skjermkortet får lite støm eller?? Lenke til kommentar
A-K Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 du får gärna byta med min upplåsta 2000+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå