Gå til innhold

Samsungs Iphone-klone tar av

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Morsomt at dere kaller den Iphoneklone og klarer ikke å få med modellnavnet engang. Sykt!

Må si meg enig der jah... :yes:

Les svarene Blåbær fikk, så får du også å få med deg at modellnavnet er der.

Modellen er Samsung M800.

"Instinct" er en like stor del av modellnavnet som "M800", altså. Når en telefon er bedre kjent som Instinct enn M800, ser jeg ikke noe galt i å bare skrive Instinct.

Samme med MSI U100 Wind. Ingen klager når HW.no bare skriver MSI Wind. ;)

EDIT: Hoho, kan legge til at Iphone skrives dobbelt så mange ganger som Instinct i artikkelen.

Men Iphone-fokuset kan kanskje unnskyldes med at Instinct er en Iphone-konkurrent, men Iphone er den eneste av de to som kommer til Norge? Nah, dårlig unnskyldning.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gud så lei av å høre navnet iphone... get over it! overdreven hype sier du...? finnes mange penere og bedre telefoner der ute, billigere også.

Gud så lei av å høre sytet fra folk som er lei av Iphone. Get over it! ;) Iphone er mobiltelefonmarkedets Converse-sko. Mange har dem og elsker dem, men noen hater dem fordi alle andre elsker dem.

Iphone er en god telefon for massemarkedet. At den har noen fundamentale mangler, gjør at mange brukergrupper ikke liker den, men det får bli deres problem.

Bruk heller energien din på å syte over noe alle har som faktisk er dritt, f.eks. Koss PortaPro. Yuck! ;)

Porta pro eier, lyd kvaliteten er meget god i forhold til både pris og størrelse. Den kombinerer komfort og lydkvalitet uten at saken veier et tonn og trenger koffert for å fraktes. Kvaliteten er ikke på topp, men garntien er super. På spaceworld trenger du kun å levere et porta pro (uten kvitering eller navn) og du får nytt for 50 kr. Konge løsning. Jeg personlig har levert inn 2 ganger pga dårlig kontakt inne i headsettet(etter ca 1 år med røft bruk). 450 kr for et headsett over 3 år er ikke dårlig.

Et problem da: nybegynnere lugger seg ofte i nakken med metall greien når headsettet er rundt halsen. Det er det teknikker som forhindrer pluss at det minner deg på at det er på tide med en hår klipp.

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Lyden til Porta pro er ikke eid bra nei, men den funker til mitt bruk.

Men har ett selv, får vel ta meg en tur til Spaceworld på grunn av ødelagt kontakt.

Notis, hvis du nevner at Porta Pro har god lydkvalitet til audiofile folkene her, blir du stemplet som tulling resten av livet... ;) hehe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...