Zahl Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, jeg vet det sikkert er kommet en del forslag på dette allerede, men det frister ikke å lese gjennom 100+ sider Fikk mitt 4870-kort i går og har lekt en del med innstillingene til viften, men er fortsatt ikke helt fornøyd med temperaturen på kortet. Hvilke kjølere kan dere anbefale for å få ned temperaturen på 4870? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, jeg vet det sikkert er kommet en del forslag på dette allerede, men det frister ikke å lese gjennom 100+ sider Fikk mitt 4870-kort i går og har lekt en del med innstillingene til viften, men er fortsatt ikke helt fornøyd med temperaturen på kortet. Hvilke kjølere kan dere anbefale for å få ned temperaturen på 4870? På forhånd takk. Har du prøvd og satt opp viftespeeden? Er flere som har GPUe nede i 50grader den veien.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Lurer også på dette. Vil ha lav støy og bra kjøling; da er vel ikke den originale kjøleren optimal? Har en 3870 med original kjøler, og støynivået er ganske saftig når den går på fullt.. Så: Hvilke gode kjølere passer for 4870 ? EDIT: Måtte bare bestille meg et 4870 uansett.. Prøver først å legge på litt bedre kjølepaste, og se hva som skjer! Endret 5. juli 2008 av klilleng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå