:Francis: Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg tok noen bilder i Monaco som jeg satte sammen til en panorama når jeg kom hjem. Himmelen ble dessverre utbrent til venstre, samt at blåfargen i himmelen ikke er helt jevn. Det er sikkert mulig å utbedre dette i PS, men til det strekker ikke redigeringsferdighetene mine til. Bildene ble tatt midt på dagen, og lyset var veldig hardt. Nikon D80 18-70mm @ 18mm F/11 ISO200 Autopano Pro Kritikk på selve bildet/utførelsen samt tips til videre/om redigering mottas med takk . Francis EDIT: Skrivefeil Endret 5. juli 2008 av :Francis: Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kan ikke se noen ujevnheter, men mulig det skyldes skjermen. Det ser fint ut. Nede i venstre hjørne er det en stein eller noe slikt som forstyrrer litt. Mulig jeg ville tatt bort større deler av venstre siden, da det muligens tar bort litt av idyllen med et ellers idyllisk bilde. Det ser nesten ut som en klatt med bygninger som repeterer seg selv, og for min del stjeler det litt av harmonien ved høyre side. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Et vakkert sted er det uansett. Samme hvilke tekniske svakheter det lider under, så kunne det i alle fall ha blitt et fint postkort hvis alle kvaliteter hadde vært på plass. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ganske fint panorama bilde. Blåfargen uvjevn? Trodde himmelen var slik jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå