Gomez2k Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hei alle sammen Jeg har noen spørsmål angående Multicom Compal JFT00 12.1 pcen. ( http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10546476;fl:0 ) jeg er ute etter en meget lett å grei bærbar, skal brukes til surfing se litt film og litt spilling. Det er ikke mye spilling den skal brukes til men litt blir det alltid, det er greit å kunne spille litt samme hva pc du kjøper spør du meg . spørsmåle mitt her er hvor god er denne maskinen til gaming? Sjermkorte som sitter i denne råtassen er Mobile Intel® Graphics Media Accelerator X3100, 256MB delt minne (støtter DirectX 10) hvor går grensa for spilling? hva spill kan egentlig denne maskinen spille? og finnes det bedre pcer i denne prisklassen? da tenker jeg på samme størrelse og vekt. Mvh gomez2k Endret 5. juli 2008 av Gomez2k Lenke til kommentar
Gomez2k Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 hmmmm.. er det ingen så har noe å si ? ingen som har peiling? Lenke til kommentar
ching Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Desverre så er grafikk kortet ikke av den beste til å spille de nyere spillene. Men skal du bruke den til jobbing så er den klart til å anbefale:) har hatt maskinen i 8 måneder nå og er storfornøyd:) Bruker den mest til dokumenter og sånt samt litt av vert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå