Dynejonas Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hei. Når har jeg koblet meg ihjel så jeg skulle bli feridg til idag å dra til rindal men i stedet så ble jeg sittende med en subwoofer som ikke spiller. Jeg tipper alt er koblet riktig. Har lyd i frontsettet bare ikke i subben. Har målt at det er strøm, 14,4 volt ved forsterkeren, terminalene viser 2,5 ohm hver eller 5 ohm tilsammen(Re sx12d2). Hva kan jeg gjøre for å feilsøke meg frem til hva som er feil? Jeg har koblet fra batteriet til to sikringsbokser, 100amp hver. Bakover går 2 25mm2 kabler og går sammen i en koblingsboks der også forsterkeren til frontsettet(Dynbal bf0804) er koblet og fosterkeren til subb(Helix spxl 1000). Begge forsterkerne har samme jordingspunkt. Subbforsterkeren har 35mm2 plusskabel fra strømboksen og 35mm2 jordkabel. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har du husket signalkabel? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ja, så klart har jeg signalkabel. Har ikke remote men en kabel som går rett fra pluss til remote. Løsningen var å stille opp gain. Endret 5. juli 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå