Gå til innhold

Hei, burde jeg gå til innkjøp av Wii?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har hatt Xbox360 fra før å anskaffet meg Nintendo Wii for ikke så lenge siden. Må si jeg virkelig digger Wii'en og angrer ikke noe på å ha kjøpt den.

 

Spillene jeg har som er must spill er Super Smash Bros. Brawl og Super Mario Galaxy. Ekstremt god underholdning i disse spillene, alt er liksom bra med dem, spill i topp klasse. :D

 

Så jeg kan ikke annet enn å anbefale deg å skaffe en Nintendo Wii :D

Endret av cube85
Lenke til kommentar

Hei

 

De fleste spørsmålene du spurte er jo besvart. Men jeg tror ikke det kommer en oppfølger til de spillene du nevnte i nærmeste fremtid.

 

På N64 var det ett 3d mario platform, samme på GC, så tror ikke det kommer et 3D mario spill på en god stund. Samme med Mario Kart. Et nytt Zelda har jeg hørt er på "vei", og det var ca 4 år mellom OoT og WW så tipper jeg et nytt Zelda spill i 2010-2011.

 

Og hvis du kjøper en ny konsoll nå bare for å vente på oppfølgerne til dem må du ha veldig god tolmodighet.

 

Online delen til Wii er litt skuffende, og det eneste spill der online-delen fungerer bra syns jeg er Mario Kart :D

 

Det finnes et 10-talls spill på Wii som jeg mener er verdt å kjøpe, og det er mange timer med moro :)

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe Wii nå og vente på oppfølgere til Smash Bros, Galaxy, Mario Kart og Zelda om du ikke har prøvd noen av dem ennå? ;)

 

Har ikke sjekket prisen på xbox eller PS3 på lenge, men da Wii kom var den mye billigere enn begge to. :)

 

Nei, tilbake til Smash Bros nå. Er så mye å gjøre der at jeg ikke har tid til dette tullet. :p

Lenke til kommentar
På N64 var det ett 3d mario platform, samme på GC, så tror ikke det kommer et 3D mario spill på en god stund. Samme med Mario Kart. Et nytt Zelda har jeg hørt er på "vei", og det var ca 4 år mellom OoT og WW så tipper jeg et nytt Zelda spill i 2010-2011.

 

Må ikke glemme at Majoras Mask var mellom OoT og WW da. Men det var 4 år mellom WW og TP, men de holdt kanskje igjen sistnevnte for Wii lanseringen.

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe Wii nå og vente på oppfølgere til Smash Bros, Galaxy, Mario Kart og Zelda om du ikke har prøvd noen av dem ennå? ;)

 

Hehe, det jeg tenkte på var om oppfølgerene eventuelt kom til Wii da? Eller en enda nyere maskin, for hvis det er i planene til Nintendo å gi ut en ny konsoll i nærmeste framtid, er det jo sløs med penger for min del :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg har spilt Wind Waker. Selv synes det var for lite utfordring og for barnslig gameplay og grafikk. Nintendo sa selv at det var et "vente" spill til TP kom.

 

 

ugh, du er ikke så lur merker jeg=Þ

 

1) zelda har aldri hatt utfordring.. what so ever=Þ gameplayet var helt likt som de gamle, men noen humoristiske turns. og at et spill har anime-look gjør det ikke barnslig, har du spillt killer 7 eller no more heroes, det er de 2 mest blodige spilla jeg har spillt, og begge de har anime-look med full cellshading, har du spillt noen av tales sppilla? (eller noen andre j-rpg for den slags)

2) nei, nintendo sa aldri det-.- mulig en kar fra noe eller noa sa det for å please' folk som deg som mener at ww var barnlig (wtf!?XD) men nintendo ville aldri sakt det...

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe Wii nå og vente på oppfølgere til Smash Bros, Galaxy, Mario Kart og Zelda om du ikke har prøvd noen av dem ennå? ;)

 

Hehe, det jeg tenkte på var om oppfølgerene eventuelt kom til Wii da? Eller en enda nyere maskin, for hvis det er i planene til Nintendo å gi ut en ny konsoll i nærmeste framtid, er det jo sløs med penger for min del :)

 

 

kom 2 zelda til gc og n64, wii er den mest populære konsollen, komemr nok 3=Þ + de lager ikke en ny maskin på en stund, wii er bare 1 år gammel

Lenke til kommentar

1. Hvor mange kontroller følger med Nintendo Wiien? 1 Wiimote og en Nunchuck

2. Er det noen ulemper/fordeler jeg burde vite før jeg går til innkjøp? Dårlig grafikk.

3. Tror dere at det snart kommer en ny Nintendo, så det er ikke noe poeng i å kjøpe Wii nå? Neppe.

4. Kommer det oppfølgere til spill som Brawl, Zelda, Galaxy, Kart osv til Nintendo WII? smile.gif Det kommer nokk flere Zelda og Mario spill til wii men neppe et smash spill til.

5. Kan jeg spill eldre gamecube spill på Wiien? Må jeg da ha Gamecube kontroll? Ja, Og GC minnekort.

Lenke til kommentar

Wii har flere gode spill, men veldig dårlig tredjeparts support. Nesten alle de gode spilla kommer fra nintendo. Det er myye møl ute og går til wii. Gingerbread man? (eller hva det heter) Zack og wiki har fått gode anmeldelser, og no more heroes virker interessant, men det stopper nesten der. Forhåpentligvis vil dette forbedre seg med tiden når utviklerne begynner å ta konsollen mer på alvor istedet for å gulpe opp dritt (red steel *host*host*...) Hvis manhunt 2 blir sluppet til wii her til lands kjøper jeg det. Det jeg mener er at det er litt langt mellom de gode titlene ettersom jeg har forstått. Du har seff mario kart, zelda og de vanlige der, men det er som sagt alt nintendo.

 

Nå har jeg ikke nevnt Virtual console eller wiiware, men fokusert på originale wii spill bare så det er sagt og ingen prøver å arrestere meg på det :innocent:

 

EDIT: Men ja: jeg synes du burde kjøpe wii.

Endret av chainch0mp
Lenke til kommentar
1. Hvor mange kontroller følger med Nintendo Wiien? 1 Wiimote og en Nunchuck

2. Er det noen ulemper/fordeler jeg burde vite før jeg går til innkjøp? Dårlig grafikk.

3. Tror dere at det snart kommer en ny Nintendo, så det er ikke noe poeng i å kjøpe Wii nå? Neppe.

4. Kommer det oppfølgere til spill som Brawl, Zelda, Galaxy, Kart osv til Nintendo WII? smile.gif Det kommer nokk flere Zelda og Mario spill til wii men neppe et smash spill til.

5. Kan jeg spill eldre gamecube spill på Wiien? Må jeg da ha Gamecube kontroll? Ja, Og GC minnekort.

 

Dårlig grafikk? Det varierer fra spill til spill og hva du mener er "dårlig" grafikk. De beste grafiske Wii-spillene har bedre grafikk en de dårligste grafiske spillene til Xbox360 og PS3. :)

Lenke til kommentar
1. Hvor mange kontroller følger med Nintendo Wiien? 1 Wiimote og en Nunchuck

2. Er det noen ulemper/fordeler jeg burde vite før jeg går til innkjøp? Dårlig grafikk.

3. Tror dere at det snart kommer en ny Nintendo, så det er ikke noe poeng i å kjøpe Wii nå? Neppe.

4. Kommer det oppfølgere til spill som Brawl, Zelda, Galaxy, Kart osv til Nintendo WII? smile.gif Det kommer nokk flere Zelda og Mario spill til wii men neppe et smash spill til.

5. Kan jeg spill eldre gamecube spill på Wiien? Må jeg da ha Gamecube kontroll? Ja, Og GC minnekort.

 

Dårlig grafikk? Det varierer fra spill til spill og hva du mener er "dårlig" grafikk. De beste grafiske Wii-spillene har bedre grafikk en de dårligste grafiske spillene til Xbox360 og PS3. :)

 

 

stemmer, runna biohazard umbrella chronicles sammen med bror i dag, og den er grafisk bedre enn dmc 4 (som er et BRA ps3 spill). ikke det at spillet er på noen måte bedre rent teknisk, bare grafisk...

Lenke til kommentar

Vet Nintendo ikke akkurat er kjent for det, men jeg håper de en gang i tiden lager remake av Zelda OoT. Bryr meg ikke om "ødelegger spillet" eller "blir ikke det samme". Jeg vil bare ha det gøy med den gode gamle historien jeg kjenner, morsomt gameplay og utrolige dungeons, med ny, akseptabel grafikk.

 

Mye av grunnen er også at den nye generasjonen spillere har så liten idé om hva de har gått glipp av. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...