Gå til innhold

uønsket abbonemang på avis

Anbefalte innlegg

jeg har plutselig begynt og få en avis som jeg aldri har bestilt med mitt navn og abb numer på til og med.

makan til frekkhet-

har sendt mail til abb avd i avisen får og høre hva de driver med.

lurte på hvilke rettigheter jeg har og hva jeg evt burde si til de,vist de mener jeg har bestilt avisen eller noe.

jeg har aldri vert abbonemet(er slik det skrives?) eller vært i kontakt med de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde å få Finansavisen tilsendt firmaet mitt flere ganger med litt mellomrom, hver gang sendte jeg mail til de og sa at jeg ikke ville ha avisen, men kul forbannet så gikk det noen dager så var den der igjen. Til slutt måtte jeg ringe, og da prøvde de å vri seg unna med at det bare var ment som gratis reklame osv, og de rodde noe veldig for å få fortsette. Måtte gjøre henne oppmerksom på det at så lenge hun har Trygve Hegnar som sjef er det ingenting som er gratis, hun fikk versogod å holde opp å sende meg avisen ellers ville jeg sende de tilbake innpakket med en murstein og uten porto. Har ikke hørt noe etterpå...

Lenke til kommentar

loko: fiskeribladet fiskeren, koster 1850kr i året..kan ikke tenke meg jeg er medlem av noe som gjir meg den fordelen....

efjeldse: tja jo kan jo være,men må ikke de kunne dokumentere på noe måte at det er jeg som har bestilt det ved en eventuell tvist?

abrj: bra tips-

Endret av storkers
Lenke til kommentar

Hei,

Vi hadde for en stund tilbake en kampanje, hvor abonnentene våre kunne gi vekk avisen gratis til noen de kjente.

Noen har gitt deg et slikt gratis abonnement som skulle vare i 14 dager.

Jeg kan dessverre ikke se hvem det er som har gitt deg avisen.

Avisen er nå stoppet

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...