Exozza Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg er usikker på om jeg har skrevet rett på shipping adressen på DealExtreme.com! Hvis den er feil, så får jeg jo ikke produktene jeg har bestilt. Dette er hva min shipping adress inneholder til nå: First name: Mitt navn Last name: Mitt etternavn Streetadress: MINGATE 7 (Det er slik? Jeg skal vel ikke skrive poststed og postnummer også?) City: Stavanger State/Province: Rogaland Zip/postal code: 4085 Country: Norway Jeg bor på Hundvåg i Stavanger, så jeg lurer på om det er Hundvåg jeg skal i City eller State/Province. Tenk hvis de leverer feil. De spurte aldri om poststed. Eller trenger de ikke poststed hvis postnummer og by er skrevet? Plis hjelp kjapt! Bestillingen er allerede gjort, men de har ikke begynt å shippe enda, så jeg kan endre på det nå, men endringen kan bare bli gjort nå eller om en-to dager, før shippingen begynner! Endret 5. juli 2008 av Exozza Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser riktig ut slik du har fyllt det ut. Er heller ikke så alt for viktig at du skriver alt 100% korrekt siden det er posten som tar over i det pakken lander i Norge. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bare du har med Norge eller Norway så kjem nok pakka fram til deg Eit postnummer og ein by er kjekt å ha med... kanskje navnet ditt også... Og i kva rekkefølge alt står i speler ca liten rolle (tenker på by og fylke osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå