Gå til innhold

hvor mange skjermkort har du hatt ?

z10an

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så, hva er vitsen med denne posten da?

at alle skal få muligheten for å enten skryte av det nyinnkjøpte radeon 9700-kortet eller det fremtidige kortet dere _snart_ skal kjøpe, briefe med en lang liste med forskjellige skjermkort som om det da betyr at du har veldig peiling og har masse maskiner etc, og for å få listen lengst mulig, så må man jo nevne de skjermkortene man hadde på sin 086/286/386 etc, som man selvfølgelig ikke har noen anelse om hva heter eller har noen spesifikasjoner om, bare for å lage listen lenger og late som om du har skikkelig erfaring med skjermkort og at på dette området, der hevder man seg, og man får status og ære?

ja, det er bra dere hygger dere.

Lenke til kommentar

mine: (tro det eller ei, in order of reception)

- et eller annet ukjent til 486'en

- ATI rage 128

- Matrox G400 (brukes enda)

- Matrox mystique

- Geforce 3 ti200 (kjøpt BILLIG) (brukes enda)

- Geforce 4 ti 4200 (brukes enda)

- ATI radeon 7200 (brukes enda)

Lenke til kommentar

ja vi gjør faktisk det... Har du aldri sittet sammen med kompiser og snakket om ting som har skjedd før? mimring kalles det, ganske artig faktisk!

nå er ikke mine venner det grann interresert i pc'er, ikke går jeg rundt å snakker om det heller, for det interreserer folk flest midt i rævva (hint til de som babler om bil) så da mimrer jeg her i stedet :woot:

Lenke til kommentar

ja vi gjør faktisk det... Har du aldri sittet sammen med kompiser og snakket om ting som har skjedd før? mimring kalles det, ganske artig faktisk!

-klipp-

Okay, skal vi mimre sammen?

Jeg kan faktisk fortelle deg litt om skjermkortene jeg har hatt opp igjennom årene.

-Et grønt skjermkort

-Enda et grønt skjermkort

-Et grønt skjermkort til

-Og enda et.

-Og til slutt et grønt et.

Håper du skjønner poenget mitt nå :)

Lenke til kommentar

Har hatt to på min egen data...

Datan kom med GeForce 2 MX 400(?) 32MB ram

Bytta dette raskt ut med Pixelview GeForce 2 ti 64MB DDR-Ram AGP 4X...det har jeg fortsatt 8)

Neste gang jeg kjøper kort blir snart...i begynnelsen av sommeren tenker jeg...skal vente og se hvordan NV35 gjør det før jeg bestemmer meg :D

Er ikke umulig at det blir ATi... *muahaha* men vi får se..

Lenke til kommentar

Husker ikke modellnavnene alt for godt. Det er nesten så jeg i noen tilfeller lurer på om det bare er en illusjon at jeg hadde noen av kortene eller om det faktisk er tilfelle (men det er det).

Var ganske rådvill i starten kan man nok si, het det noe med 3D måtte det jo være bra.

Det var i de dager da man satt på tekst-TV og "surfet" på data-butikkenes tilbud. Amigaens storhetstid var over.

S3 Trio 64 V+ (Compaq Presario onboard)

Matrox Mystique (2MB?)

STB Nitro 3D (S3 Virge GX/DX) (4MB)

Hercules 3dfx Voodoo Rush (6MB?)

Creative 3D Blaster Voodoo2 (8MB?)

Creative 3D Blaster Geforce 2 (32MB)

Asus Geforce 4 Ti4400 (128MB)

Sapphire Radeon 9700 (128MB).

Her er det et par relevante linker:

http://digilander.libero.it/F1Land/3dfxarc.../about3dfx.html

http://hem.passagen.se/des/hocg_1990.htm

Lenke til kommentar

-klipp-

Okay, skal vi mimre sammen?

Jeg kan faktisk fortelle deg litt om skjermkortene jeg har hatt opp igjennom årene.

-Et grønt skjermkort

-Enda et grønt skjermkort

-Et grønt skjermkort til

-Og enda et.

-Og til slutt et grønt et.

Håper du skjønner poenget mitt nå :)

tror du mener at du driter i det akkurat som jeg driter i biler? forskjellen er at du ikke MÅ lese dette, men det er uhøflig å si til noen som legger ut om sin "obsession" at "jeg driter i det"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...