Spetsnaz Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er vel last det dreier seg om Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har vi noen offesielle utaleser fra Nvidia å forholde oss til? Lenke til kommentar
knut Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 http://www.nvidia.com/object/io_1215037160521.html Det er det Nvidia har gått ut med. Noe som også en grunnen til at aksjekursen fallt med rundt 30% på torsdag. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har et Geforce 8400M GS i min HP padv6565 og den har forsjovet fungert greit. Har hendt at den hopper ut av et spill, men dette skjer ikke ofte. Det som dog overrasker meg er hvor tregt det kortet er. På f.eks NFS most wanted gikk det silkeglatt med min gamle laptop som hadde et ATI 9600 pro men her hakker det som fy, Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har problemer med mitt GF 9650M begynner å lagge som faen i wow og half life 2, spillet fryser seg i age of conan og call of duty... :s håper nye forceware fikser det Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 En ting bør nevnes som jeg personlig har erfart, er at med Windows Vista kan man velge om man vil kjøre PC'n på strømsparer, balansert og høy ytelse. Siden sist jeg reformaterte PC'n har den alltid vært satt på høy ytelse, noe som resulterte til varmeutvikling, høyere ressursbruk, tregere respons og til slutt endte det med at PC'n slo seg selv av. Så høy ytelse anbefales ikke!Høy ytelse favoriserer ytelse, men kan bruke mer energi. Dette har skjedd med min Acer Aspire 5613 Nvidia 7600 Go. Jeg liker ikke helt at den høye ytelse's konfigurasjonen skal ta knekken på datamaskinen. La den helst stå på det den står på, det vil si balansert. Høy Ytelse er hva PC'en står på uten noen form for strømstyring... Det vil si at komponentene står på standard hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå