Atlesen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hallo! Har en Asus A6R, som ikke lenger vil lade, ja,jeg vet att laderen funker, den funker strålende på 4 maskiner, jeg har prøvd 3 andre,men ingen vil lade på pc`n min, jeg vet at de skal passe, men hva kan være galt inne i maskinen? Batteriet? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har ikke mulighet til å teste med et annet batteri? Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Du har ikke mulighet til å teste med et annet batteri? Nei.. Lenke til kommentar
hkxøkehlxåjdvlrlødbbfllxb Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Får du satt batteriet i en annen PC og sett om det lader da? Hvis ja så kan det være strømforsyningen i laptopen, hvis nei så bør du nok kjøpe et nytt batteri Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prøv å lad uten batteri... Altså slå på maskinen. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Prøv å lad uten batteri... Altså slå på maskinen. Haha, særiøst? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Eh ja?... Alle Laptoper funker uten batteri hvis laderen står i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå