Gå til innhold

Spillbærbar på budsjett

Anbefalte innlegg

Skal så inni grana kjøpe meg denne pc'n nå som jeg begynner på videregående:P Så kan jeg bare le av de som brukte 10,000,- på en HP Pavillion med 2 GB ram, lame Centrino prosessor og et crappy Geforce kort med 64 mb ;P

Woohooo :D

finnes det mange bærbare med 64 MB grafikkminne på markedet i dag? Kan ikke minnes å ha sett det de siste tre årene...

[/kverruler]

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal spille WOW vil en Zepto være utmerket, men spiller du nyere spill ala stalker eller crysis vil maskinen skru seg av etter 10 minutter pga varme (pga dårlig konstruksjon). Spillene kjører veldig bra grafikk i bra fps, men det betyr jo egentlig ingenting når de bare går 10 min av gangen....

Lenke til kommentar
Ikke er det mulighet for å oppgradere CPU heller :no:
Ettersom prosessoren ikke er av en type som er loddet fast til hovedkortet skal dette være fullt mulig.

Det skal være mulig å bytte prosessor men det er spørs hvor mye det er å hente på det. Det står ikke noe om hvilket brikkesett som brukes men det kan muligens være begrenset til 533 FSB (som T2370 har). Hvis det er begrenset til 533 FSB så er den raskeste kompatible prosessoren en Pentium Dual Core T2410 på 2,0 GHz med 1MB L2 cache.

Lenke til kommentar

Hvis brikkesettet er i945PM så står man litt friere. Når det ikke står hvilket brikkesett som brukes så blir jeg skeptisk og holder muligheten åpen for at det kan være et dårligere brikkesett. Ett som ikke støtter høyere enn 533 FSB.

Lenke til kommentar
Zepto

Dette er en helt ny modell for oss, så vi har ikke fått testet den i Linux enda, men det er ikke noen grunn til at det ikke skal virke.

Du skal velge et Intel WiFi, og TV-tuner vil IKKE virke i Norge da Norge har MPEG4 komprimering og kortet er MPEG2.. Det er heller ikke mulig å velge det mer.

Skjermen er glossy, og vi har ikke noen modeller som leveres med matt skjerm

Vennlig hilsen

Salgsavdelingen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...