espman Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Zepto har lansert en bærbar spill-PC til under 5 000 kroner – uten operativsystem. Les mer Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dette ser ut som en gladnyhet for oss som leter etter en "bra billigpc".. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser jo ut som en veldig bra "spill bærbar" vis du ser etter noe som ikke koster over 10tusen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser jo ut som en veldig bra "spill bærbar" vis du ser etter noe som ikke koster over 10tusen Eller 5000 for den saks skyld. En meget hyggelig pris faktisk. Om man ikke spiller de aller mest grafikkrevende spillene er den sikkert veldig god. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Noen andre som reagerte på cpuen? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kunne tenkt meg en sånn, har en realtiv kraftig stasjonær-pc hjemme, men bærbaren min hakker på WOLF: ET... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Veldig god PC til prisen, men jeg blir vel å kjøpe noe bedre (og dyrere) nå til høsten når jeg starter på VGS. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Uff, Zepto + "spillbærbare" = epic fail. Really. Styr unna. Har selv en Znote-maskin. Makan til kvantitet skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den ser jo på papiret ganske grei ut Om noen faktisk har prøvd den ut så skrik ut (kanskje noe dere burde teste HW?) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Noen andre som reagerte på cpuen? Nei, T2370 er såvidt jeg vet bare en svakere variant av Core 2 Duo, altså helt som forventet på en slik maskin (Pentium-navnet har blitt videreført til prosessorer som ligger mellom Celeron og Core 2 Duo i ytelse og det er ikke snakk om steingamle prosessorer som brukes opp igjen). Mistanke om at maskinene i realiteten er en variant av Compal IFL90 solgt under Zeptos navn? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Noen andre som reagerte på cpuen?Nei, det er jo en relativt høyt klokket Core 2 Duo-avart, sikkert raskere enn min Turion X2 på 2GHz. Det ser ut som de har latt en svært stor del av budsjettet gå til GPU, noe som lager mening hvis det skal være en spillbærbar. Endret 5. juli 2008 av haalo Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hmm... 1,73GHZ er ikke mye å hoppe i taket for akkurat. Ikke er det mulighet for å oppgradere CPU heller Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 CPUen er sikkert passe kraftig, jeg var bare usikker på effekten/varmeutviklingen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 CPUen er sikkert passe kraftig, jeg var bare usikker på effekten/varmeutviklingen. http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SLA4J TDP-en er ikke spesielt høy eller lav. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dette ser absolutt ut til å være en billigpc man kan leve med. Man kan til og med spille på den :!: , hadde vært fint om hardware.no kunne testet den og se om den holder det den lover Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke er det mulighet for å oppgradere CPU heller Ettersom prosessoren ikke er av en type som er loddet fast til hovedkortet skal dette være fullt mulig. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 hadde vert morro å sett om linux mint5 hadde funnet alle maskinvare komponentene. har en følelse av at man må bruke windows drivere til det trådløse netverket. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) "uten operativsystem" er jo faktisk et ganske godt slagsargument. Det er en trist verden. Har sendt mail for å spørre om det er glossy skjerm. @kjeLL// Maskinen kan leveres med 4965ABG for 214 kroner ekstra, det tror jeg er tryggere mtp støtte. Er det noen som vet om 4965 bruker iwl driveren? Det er noe rot med 3945abg for tiden med nyere kernel. Edit: Etter litt gransking har det lyktes meg å finne ut at zepto A15Nox som bare leveres med zeptos "eget" nettverkskort fungerer ut av boksen i ubuntu. Det er det zeto selv som opplyser om her. Edit2: Legg merke til at dette er et "Inzane offer" Står helt nederst Endret 5. juli 2008 av Spetsnaz Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvis man skal game med en bærbar, så må man kunne ha venstre hånd på tastaturet i timesvis, uten at hånda blir oppvarmet. Det finnes haugevis med spill som kjører på dårlige skjermkort. Det er bedre å ha en kald bærbar med dårlig skjermkort, enn en varm bærbar med et godt skjermkort. Men det er bare mitt synspunkt... I så måte så er ikke navnet på denne bærbare så veldig heldig: Znote 3405W 3405 W er 3 ganger varmere enn en stor kokeplate Lenke til kommentar
fytech Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal så inni grana kjøpe meg denne pc'n nå som jeg begynner på videregående:P Så kan jeg bare le av de som brukte 10,000,- på en HP Pavillion med 2 GB ram, lame Centrino prosessor og et crappy Geforce kort med 64 mb ;P Woohooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå