Capria Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ananas og pærebrusen fra Sylte er jo awesomeness! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pærebrusen fra Sylte er litt oppskrytt, men ananasbrusen er veldig god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var nok pære samt kanskje en annen frukt i den brusen jge kjøpte på svensk Ica. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sier bare.... HVORFOR i helvete får man ikke tak i Fanta Lemon lenger? Best brusen noensinne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke Kjeft , dette er svenske 0,5 liters plastflasker...... "Mer" du tenker på? Dog ikke brus, mer saft. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sier bare....HVORFOR i helvete får man ikke tak i Fanta Lemon lenger? Best brusen noensinne. Helt enig, det er lettere småkjipt at den ikke selges her lenger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Fanta lemon av min absolutte favorittbrus. Savner den kraftigt :/ Selges den i utlandet? Da skal det hamstres neste gang. Endret 31. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fanta lemon på boks! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 "Mer" du tenker på? Dog ikke brus, mer saft. Mer får man kjøpt i Norge, riktignok bare to smaker (eple og solbær). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fanta lemon av min absolutte favorittbrus.Savner den kraftigt :/ Selges den i utlandet? Da skal det hamstres neste gang. Kjøpte den i Polen da jeg var der i fjor vår. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skjønner ikke hvorfor kun de mest kjente brustypene og smakene skal selges i Norge. Fanta Lemon er deilig, er mange år siden jeg drakk den. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Mountain Dew Stikk innom Deli de Luca, de har Mountain Dew. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 til en million kroner boksen, ja. Kjøper det heller over grensa til 99 sek for 12 bokser Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Skjønner ikke hvorfor kun de mest kjente brustypene og smakene skal selges i Norge.Fanta Lemon er deilig, er mange år siden jeg drakk den. I Norge har vi ikke råd til kvalitet eller mangfold i utvalg. Problemet er vel at dette er brus som helst bør importeres i stedet for produseres her i landet, men siden vi ikke er med EU blir det ikke spesielt aktuelt. Correct me if I'm wrong... Jeg skulle selv ønske vi fikk kjøpt Schweppes Ginger Ale i alle varianter (Canada Dry er ikke så god som originalen), Mountain Dew på stor og liten flaske, og Battery på flaske, Red Devil, og Dr Pepper bokser. Endret 2. april 2009 av Nator Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Vanilla Coke! <3 Og Mountain Dew Endret 2. april 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Drømte om Fanta Lemoni natt og. Det stod mange brett med fanta lemon brusbokser utforbi en butikk, eg ville stoppe og kjøpe med meg hjem til norge men vi hadde ikkje tid eller noe :/ Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som veit hvor de selger Cherry Coke? Jeg vet den importeres av Oluf Lorentzen as, men ikke hvor den selges... Er den god? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror de har Cherry Coke på Deli De Luca, og på diverse Meny, Spar, Ultra, Ica, Mega. Selv savner jeg Pepsi Twist, San Sao og Vanilla Coke. Sistnevnte får jeg heldigvis tak i over grensa, er verre med de andre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pepsi Twist ja, den var faktisk god. Trist med alle disse brusene som har forsvunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå