Raytee Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fanta Wild Berries <33 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 mountain dew ,men hvor kan vi importere brus fra Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tommy: Jeg har faktisk sett Mountain Dew her en gang. De hadde det inne en liten stund på en butikk her i Bodø som når er nedlagt. Prøvde det, men det smakte supersøtt skvip Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mountain Dew er jo kjempegodt! Bare synd man må reise helt til Finland (nærmest) for å kjøpe det Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mountain Dew får man på en hvilken som helst Deli de Luca i Oslo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Uff, de kunne latt være å selge den. Jeg blir fortsatt klein ved tanken på den *drukket for mye Tropo, for fort* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I min by selger de Dr Pepper kun på kino, noe jeg synes er svært negativt. Heldigvis bor jeg nærme grensa til Sverige, men uansett. Få det inn på matbutikkene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Finn deg en Ultra. Lurer på om jeg ikke har sett det på Mega også. Evt. Meny. Husker ikke hvilken av de. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Finn deg en Ultra. Lurer på om jeg ikke har sett det på Mega også. Evt. Meny. Husker ikke hvilken av de. Hos meg selger de Dr. Pepper på Meny. Personlig så hater jeg den brusen, i tilleg til at den er dyr. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dr. Pepper på halvannen liters flaske ville vært supert. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Finn deg en Ultra. Lurer på om jeg ikke har sett det på Mega også. Evt. Meny. Husker ikke hvilken av de. Ultra og Mega har de ikke her. Men vi har Meny, skal sjekke. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Her på min lokale meny selger de både cherry coke og vanilla. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jo, også Dr pepper. Trodde den var helt vanlig her i norge jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jo, også Dr pepper. Trodde den var helt vanlig her i norge jeg. Ah, okai. Da skal jeg sjekke Meny. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fanta wild berries er digg. Noen som har smakt fantaen i Sverige? Den er mye mye bedre enn i Norge. Den i Norge har en forferdelig em smak. Finnes det ikke fanta med smak av grønt eple? Skjønner ikke hvorfor det er flere typer fanta her. Når jeg ser i hyllene på butikken så er liksom 5 av 10 hyller i kjøleskapet cola. Synes cola er litt oppskrytt. Savner flere typer brus. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når jeg var i Polen smakte jeg blå fanta Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når jeg var i Polen smakte jeg blå fanta Hadde den vært i Norge så hadde kreftdiskusjonen eksplodert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå