MPC Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 ja men her på eid så koster dei 24 kr boksen :/ Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Husker jeg smakte fanta watermelon i kypros for en del år siden.. Den var sinnsykt god Den kunne vi gått hatt her i norge ja! Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dette er ikke en brus, men gadd ikke å lage egen tråd. Jeg synes den aller beste drikken en får er Sunny Delight. Skulle så jævlig ønsket at de hadde det i Norge. Er verdens beste juice. Ja denne er sinnsykt god.. har ikke smakt den på 5-6 år nå.... fikk alltid familiemedlemmer til å ta med seg sånn 3 literskanner med dem hehe:D så kunne godt de gamle cb produktene kommet til bake som aloha og kildecider pære ... noen som husker fler produkter? ice cola, min brus....osv Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fanta Strawberry, og San Sao. Savner dem begge </3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 MEn hvor selger de Orangina!! på boks! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ORangina på boooooooooooks jeg vil ha!!!!!!!!! hvor er det de selger det?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Savner Pepsi Twist. Det var så digg å drikke det! Vanilla Coke var heller ikke så verst, men jeg savner den egentlig ikke. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Savner også Pepsi Twist. Har funnet ut at det blir sånn nogenlunde det samme dersom man tar vanlig Pepsi Max og har i ekte sitronsaft (ingen essens eller annet skvip). Noen som vet om pepsi Twist selges i noen andre land? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Savner også Pepsi Twist. Har funnet ut at det blir sånn nogenlunde det samme dersom man tar vanlig Pepsi Max og har i ekte sitronsaft (ingen essens eller annet skvip).Noen som vet om pepsi Twist selges i noen andre land? Dei hadde pepsi twist i Ungarn og Tjekkia Endret 22. oktober 2008 av MPC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Savner også Pepsi Twist. Har funnet ut at det blir sånn nogenlunde det samme dersom man tar vanlig Pepsi Max og har i ekte sitronsaft (ingen essens eller annet skvip).Noen som vet om pepsi Twist selges i noen andre land? Dei hadde pepsi twist i Ungarn og Tjekkia I Malta også. Var digg å drikke det. Nå får jeg enda mer lyst på PT. :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kjøpte en flaske IRN BRU idag, aldri sett de før. Husket navnet siden noen etterlyste den i Norge. Men syns da ærlig talt det bare minnet om en av disse Fanta tropic variantene..ikke spess imponert. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 IRN BRU Disse selges på enkelte 7-eleven Lenke til kommentar
MPC Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Selger dei på Remaen i Eid, tipper dei er importerte men er ikkje sikker. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kjipt det ikke selges Pepsi Max på boks overalt. :| I nærområdet er det bare Helgø Matsenter på Stokka som fører det. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Skal ned på byen no å prøve å sjå eg kan få kjøpt litt import drikke varer xD Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ingen som kjenner noen butikker i Sverige hvor man kan kjøpe Dark Dog? Kjøpt i Frankrike i høstferien, men begynner å gå tom nå.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fanta Strawberry, og San Sao. Savner dem begge </3 San Sao var digg, funket jævlig godt mot tørste på sommeren.. Bring it back!! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er ikke no spess glad i brus, men skulle jeg hatt ett ønske, så må det bli Kas, tror jeg den heter, no fanta opplegg, faktisk ikke så ille til å være brus Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Savner den Fantaen med blå etikett, husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ahh, den var grisegod, shokata tror jeg den her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå