MPC Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Har prøvd den i England, for meg virker den som applensin juice med meir vann i xD men eg er ingen juice man so eg har ikkje peiling xD Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Savner mange bruser kommer ikke på alle i en fart men noen er; - Pepsi Twist - Fanta Green apple - San Sao - Coca cola Vanilla - Sanpelegrino (Italiensk brus nesten som fanta) Endret 17. september 2008 av Potion Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 vet ikke om den selges andre plasser...men vi hadde den i norge før hvertfall. Fanta Green apple<3 tror det var det den het:P husker ikke helt var noe med hymmel blomst elns stod det på flaska husker jeg ;P Aj aj aj, der har man jo Fanta Lemon også. Synd den forsvant fra hyllene. :| Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 den lilla fantaen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Islandske Kristall Plús! Diggbar brus. (Kanskje ikke saa viktig for meg naa, siden jeg bor paa Island. Men jeg vet naa aldri om jeg kommer tilbake ) Endret 19. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Canada Dry Ginger Ale 1 Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg synes orangina burde bli solgt flere steder! Lenke til kommentar
oboyen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Savner mange bruser kommer ikke på alle i en fart men noen er; - Pepsi Twist - Fanta Green apple - San Sao - Coca cola Vanilla - Sanpelegrino (Italiensk brus nesten som fanta) all kind of soda sucks:P Endret 3. oktober 2008 av oboyen Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Brus er jo best!!! Da eg var i Praha sist veke fikk eg smake Pepsi Twist og Coca Cola Cherry igjen! Glemte kor gode dei var xD Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var i russland, og dær hadde dæm sånn pepsi tror jeg, d var lyseblå flaske med hvit svart og blå lapp - og med kirsebær smak - DET var nam! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hadde ikke San Sao en smak veldig lik Trocadero? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Svenske Hallonsoda <3, ikke de "nye" hallonsoda men de som var for 5-6 år siden. Etter det har de byttet på noe så smaker ikke det samme Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sockardricka! (päronsoda) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Akkurat nå drikker jeg Vanilla Coke Måtte bare misunne evt. Vanilla Coke -elskere Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde ikke San Sao en smak veldig lik Trocadero? Har aldri hørt om brusen men skal se etter den på Cooprativen i morgen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Akkurat nå drikker jeg Vanilla Coke Hvor fikk du tak i det?! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nordby, Sverige selger det på den ene matbutikken der har en egen hylle for USA-import, så jeg kjøpte to kasser (à 12 stk) Vanilla Coke. ^^ Lenke til kommentar
MPC Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Har akkurat komt tilbake frå budapest og har med meg Pepsi Twist og Coca cola cherry xD Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 coca cola cherry hr dei på boks på dei fleste butikkar med godt utval i hyllene. (td Meny, Mega). Oooh, eg vil ha vanillacoke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå