MPC Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 2 dager til eg får mange brus varianter xD Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg savner vanilla coke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg savner vanilla coke. Usj.Jeg savner love-brus Lenke til kommentar
MPC Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Eg må seie at Parcel Force i ENGLAND er UTRULIG SEIN!! Tinga mine skulle vert her på fredag men pakken blei hold på gardemoen i 4 dager!! Får ikkje all den deilige brusen min før onsdag Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det hadde gjort seg med Mountian Dew da.. Lenke til kommentar
Shocktrooper Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 NOen som veit om man kan få tak i Dr.Pepper og Mt.Dew i Drammensområdet? Fant Dr.Pepper i bergen, then never again.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dr. Pepper har vi i Hof, og det er jo ikke så alt for langt unna Drammen Moutain Dew derimot har jeg kun sett på Nordby-senteret ved Svinesund de siste årene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Fatter ikke hypen rundt Dr. Pepper. Smaker dårlig cherry coke med kanel i Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg savner vanilla coke. Lenge siden jeg har drikki det nå Lenke til kommentar
MPC Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 der fikk eg alle drikkene mine, men bestilte feil type LILT. men denne som eg har no er fortsatt god så xD Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) vet ikke om den selges andre plasser...men vi hadde den i norge før hvertfall. Fanta Green apple<3 tror det var det den het:P husker ikke helt var noe med hymmel blomst elns stod det på flaska husker jeg ;P Endret 13. september 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
gnav Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg savner vanilla coke. Usj.Jeg savner love-brus De selger Love-brus på Kiwi tror jeg. Har hvertfall drukket mange slike dette året. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 San São Iskald var dette den beste leskedrikken om sommeren. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Savner san sao ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg savner vanilla coke. Usj.Jeg savner love-brus De selger Love-brus på Kiwi tror jeg. Har hvertfall drukket mange slike dette året. True, men jeg er på kiwibutikk en gang i halvåret . Bare sånne 0,33l og da blir det fort dyrt. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg savner Mountain Dew! QFT =( Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Pink Panther brusen de hadde på begynnelsen av 90 tallet Den savner jeg virkelig. kom i 0,33 l glassflasker og brusen var selvfølgelig rosa Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dette er ikke en brus, men gadd ikke å lage egen tråd. Jeg synes den aller beste drikken en får er Sunny Delight. Skulle så jævlig ønsket at de hadde det i Norge. Er verdens beste juice. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dette er ikke en brus, men gadd ikke å lage egen tråd. Jeg synes den aller beste drikken en får er Sunny Delight. Skulle så jævlig ønsket at de hadde det i Norge. Er verdens beste juice. Hvordan smaker den? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette er ikke en brus, men gadd ikke å lage egen tråd. Jeg synes den aller beste drikken en får er Sunny Delight. Skulle så jævlig ønsket at de hadde det i Norge. Er verdens beste juice. Hvordan smaker den? Den fokuserer på å smake annerledes ved bruk av appelsiner fra forskjellige steder. En heter Florida style, en annen heter Carribean style osv. Den har en mye mykere smak enn alt som selges i Norge. Ikke så mye syre. Og konstistensen er også mye mykere, ikke så mye sånn "vann og fruktkjøtt" opplegg. Det er vanskelig å beskrive, du må nesten benytte anledningen til å prøve neste gang du er i enten England, Tyskland eller Spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå