mopani Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Trocadero! Brus som selges i Sverige =) HERLIG Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 den der er jeg litt med på, men det er vel coca cola norge som sitter på alle rettighetene til cola produkter... ? med tanke på egen import og videre salg... og tjene masse penger Tror ikke Coca Cola Norge kan nekte noen å importere Coca Cola-typer vi ikke har her i Norge hit, vet hvertfall at Rema 1000 i Odda i Hardanger selger Cherry Coke importert fra USA. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Cherry Coke, vanilla coke og Dr. Pepper kunne gjaerne blitt litt mer vanlig. Endret 20. juli 2008 av Blackslash Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
KNB Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Orangina mmmmmm Noen Som Har Smakt?? De selger det i norge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Cola Light Lime vil jeg ha tilbake til Norge. Og Fanta Red Emotion som jeg smakte i Italia for noen år siden. Fanta med blodappelsin! En av de beste brusene jeg har smakt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gråter meg i søvn hver natt fordi de ikke selger Mountain Dew i norge. Men hadde en liten tur til svinesund for litt siden og da kjøpte vi 3 kasser^-^ Skulle ønske de solgte Mountain Dew Baja Blast på andre steder enn bare Taco Bell i USA. Kjøpte den heeele tiden på taco bell. nam nam. Savner også Coca Cola Cherry. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 åhh det er jo så mange! Vanilla coke Fanta Mango (den kom, men så dro den igjen ) Fanta med Hylleblomst (den som smakte litt klesvask) Pepsi Crystall savner også SiHo, og de kan godt ta inn Cherry Coke på 0,5 l flasker!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fanta med Hylleblomst (den som smakte litt klesvask) Hvorfor måtte du nevne den!? Tidenes sommerdrikk! Var så god den. Glad da jeg fant den i Sverige, men den forsvant derfra og! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fanta med Hylleblomst (den som smakte litt klesvask) Hvorfor måtte du nevne den!? Tidenes sommerdrikk! Var så god den. Glad da jeg fant den i Sverige, men den forsvant derfra og! Ja, æsj, hvorfor måtte du nevne den? Nå ble jeg bare kvalm. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fanta med Hylleblomst (den som smakte litt klesvask) Hvorfor måtte du nevne den!? Tidenes sommerdrikk! Var så god den. Glad da jeg fant den i Sverige, men den forsvant derfra og! Er den borte fra Sverige også? Jävlar! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Sunkist og Mist! Fy faen så gode de er. Vil si at Sunkist er bedre enn Fanta (hvis du bare drikker en boks av gangen, ikke for mye) og Mist >Sprite syns jeg. Så er det jo Mountain Dew som vi hadde i Norge en liten stund.. Endret 24. juli 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
MPC Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 savner pepsi twist Jepp eg og! var 1 av favoritt brusene mine før den forsvant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fanta Shokata San Sao Mountain Dew Fanta Mango Blå Mandag Fanta Lemon Pepsi Twist Cola Mix - Fåes kjøpt i Tyskland O2 Active uten kullsyre - Og da alle smakene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fanta med Hylleblomst (den som smakte litt klesvask) Hvorfor måtte du nevne den!? Tidenes sommerdrikk! Var så god den. Glad da jeg fant den i Sverige, men den forsvant derfra og! Er den borte fra Sverige også? Jävlar! Forsvant fra Nordby ved Svinesund i alle fall Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Rivella, brus fra Sveits, basert på melk og urter. DRITGOD, tro det eller ei Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Orangina mmmmmm Noen Som Har Smakt?? De selger det i norge Ikke det jeg har sett hvor da i så fall? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Har akkurat bestilt meg 6 pack Dr Pepper 6 pack Lilt 6 pack Tango 6 pack Lucozade orange 6 pack Lucozade lemon 48 pakker med Polo 33 pakker med skittles frå www.britishcornershop.co.uk gleder meg for all den brusen xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Savner Fanta Lemon ... <3 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Skulle gjerne sett noe flere fantaer, når jeg var i Sverige smakte jeg en sykt god fanta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå