Tå. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Pepsi crystal! Hvorfor i alle dager sluttet de å selge den? Som ung pjokk brukte jeg store deler av sparepengene mine på å kjøpe restlageret til den lokale butikken. Savner virkelig denne drikken. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bildene taler for seg selv Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jepp, men de hører hjemme i "brus man håper aldri vil selges i Norge"-tråden. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 noen som har smakt den polske brusen "mirinda"? (tror den er polsk, kjøpte den i polen) den burde bli sogt i Norge:D Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fanta shokata! Husker det var yndlingsbrusen min den lille (?) tiden den var i butikkene her i Norge. Noen som vet om det selges i Sverige? Har ikke sett den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fanta shokata!Husker det var yndlingsbrusen min den lille (?) tiden den var i butikkene her i Norge. Noen som vet om det selges i Sverige? Har ikke sett den. Solgtes i Sverige, men forsvant der også Sist jeg så den var for to år siden i Polen! Herlig gjennsyn! Lenke til kommentar
MPC Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 noen som har smakt den polske brusen "mirinda"? (tror den er polsk, kjøpte den i polen) den burde bli sogt i Norge:D Skal til polen på mandag så skal prøve den då Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 LOL den polakksketsjen til Eckbo Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg savner Tropo så inderlig mye. :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Selger de ikke det da? Syns jeg ser det på Rema hele tiden. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Selger de ikke det da?Syns jeg ser det på Rema hele tiden. Jeg har da ikke sett det der jeg bor. :/ Bor I Narvik btw. Endret 22. oktober 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sett og observert rundt om i Trondhjem og på Steinkjer og Orkanger. Innbiller meg også at jeg observerte den i Tromsø i august. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 De selger da Tropo på alle rema 1000 jeg har vært på. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis det er noen som er interesserte, har jeg nå sett Vanilla Coke på Spar her hvor jeg bor. Ettersom dette er et relativt lite sted, og det var rundt 8 brett, så regner jeg med at flere Spar-butikker har fått inn noen brett. Selv er jeg ingen enorm fan, smakte som litt søtere og "mildere" Cola. Jeg liker riktignok ikke Cola i utgangspunktet, men syntes Vanilla Coke var hakket bedre. Dette betyr ikke at jeg kommer til å kjøpe den igjen, med mindre det er det eneste de skulle ha. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) De selger da Tropo på alle rema 1000 jeg har vært på. Har sett den her i vikna og. Hvis det er noen som er interesserte, har jeg nå sett Vanilla Coke på Spar her hvor jeg bor. Ettersom dette er et relativt lite sted, og det var rundt 8 brett, så regner jeg med at flere Spar-butikker har fått inn noen brett. Selv er jeg ingen enorm fan, smakte som litt søtere og "mildere" Cola. Jeg liker riktignok ikke Cola i utgangspunktet, men syntes Vanilla Coke var hakket bedre. Dette betyr ikke at jeg kommer til å kjøpe den igjen, med mindre det er det eneste de skulle ha. Kan ikke forstå at noen liker denne typen, kjøpte den en gang og aldri mer. Men smak kan vel vanskelig diskuteres. Endret 24. oktober 2009 av arjato Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er ikke spessielt glad i Monster jeg, den hadde fått bra kritikker av alle jeg har pratet med, men da jeg smakte den i Sverige i sommer var den ikke såå god. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er Monster en brus da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er Monster en brus da? ummm... energi brus Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er Monster en brus da? ummm... energi brus energi drikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå