KVTL Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fant igjen en Vanilla Coke -boks som hadde ligget gjemt ute på terrasen hele vinteren. Slik så den ut: Trodde jeg aldri mer fikk smake Vanilla Coke siden MaxiMat på Nordby-senteret har sluttet å selge dem, så ble litt glad når jeg fant igjen denne. Boksen har tydeligvis ikke hatt det helt bra i vinter, og brusen smakte litt tamt. Men, bedre enn ingenting. Reiser du opp til der de hadde boder i gamle dager og tar av til Rema 1000 så vil du garantert finne din Vanilla Coke hvis du sjekker ut godtebutikken som ligger rett før selve remabutikken. Der har de 12 pack fra USA til 99 kr. De har også Cherry coke. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 savner magic!den m blå boks! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forsåvidt ja, var ganske god, men det var vell en energidrikk? Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Forsåvidt ja, var ganske god, men det var vell en energidrikk? trudde denne tråden handlet om brus da også energidrikk Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja ikke vet jeg, bare lurte på hva Magic var, mener på å huske at det var en engergidrikk. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fant igjen en Vanilla Coke -boks som hadde ligget gjemt ute på terrasen hele vinteren. Slik så den ut: Trodde jeg aldri mer fikk smake Vanilla Coke siden MaxiMat på Nordby-senteret har sluttet å selge dem, så ble litt glad når jeg fant igjen denne. Boksen har tydeligvis ikke hatt det helt bra i vinter, og brusen smakte litt tamt. Men, bedre enn ingenting. Reiser du opp til der de hadde boder i gamle dager og tar av til Rema 1000 så vil du garantert finne din Vanilla Coke hvis du sjekker ut godtebutikken som ligger rett før selve remabutikken. Der har de 12 pack fra USA til 99 kr. De har også Cherry coke. Vet, jeg kjøpte ett par 12packs med vanila coke der sist jeg var der + et par av noen andre drikker bla.a mountain dew og cherry coke (var ikke så god som jeg trodde) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Savner krystallpepsi jeg. I virkeligheten kunne alle brusene vært gjennomsiktige, så lite råsaft som de inneholder. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 syntes at Powerking skulle blitt solgt i norge jeg :/ Lenke til kommentar
Svenn78 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Fant igjen en Vanilla Coke -boks som hadde ligget gjemt ute på terrasen hele vinteren. Slik så den ut: Trodde jeg aldri mer fikk smake Vanilla Coke siden MaxiMat på Nordby-senteret har sluttet å selge dem, så ble litt glad når jeg fant igjen denne. Boksen har tydeligvis ikke hatt det helt bra i vinter, og brusen smakte litt tamt. Men, bedre enn ingenting. Reiser du opp til der de hadde boder i gamle dager og tar av til Rema 1000 så vil du garantert finne din Vanilla Coke hvis du sjekker ut godtebutikken som ligger rett før selve remabutikken. Der har de 12 pack fra USA til 99 kr. De har også Cherry coke. Vet, jeg kjøpte ett par 12packs med vanila coke der sist jeg var der + et par av noen andre drikker bla.a mountain dew og cherry coke (var ikke så god som jeg trodde) Da jeg var i USA i 1998, så fikk jeg Cola med ei vanilieiskule oppi. Det var ikke noe godt. Men det syntes mange av mine amerikanske slektninger.. Det var Vanilla coke og Dr. Pepper over hele linja.. Man tukler bare ikke med Cola. Det er hellig.. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 rockstar monster scwarz 28 ... "SIKLE" dark dog czech cannabis ... "SIKLE" Coke banana Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Cherry Coke smaker pung.. Mtn Dew derimot!!! Ser de har begynt å selge det på Ultra, men fy fan, koster 24 spenn for EN boks!? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Cherry Coke smaker pung.. Mtn Dew derimot!!! Ser de har begynt å selge det på Ultra, men fy fan, koster 24 spenn for EN boks!? Oi, det har jeg ikke fått med meg. Den er altfor digg, men 24 kr for en boks er drøyt Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Cherry Coke smaker pung.. Mtn Dew derimot!!! Ser de har begynt å selge det på Ultra, men fy fan, koster 24 spenn for EN boks!? Oi, det har jeg ikke fått med meg. Den er altfor digg, men 24 kr for en boks er drøyt Hmm, merkelig. 1/2 liter på meny koster 15 kr på Meny er i Tønsberg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Selger dem Fanta lemon i sverige? Skal dit snart, og da skal det handles viss dem har! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Coca cola Lime som jeg smakte i danmark i sommer var digg:) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Fikk smake lilt i sommer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Synes de burde selge FRANK'S i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå