MartinF Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bibo fra Sor-Afrika er en brus som absolutt burde blitt solgt i Norge. Den er bare fantastisk! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tror de har Cherry Coke på Deli De Luca, og på diverse Meny, Spar, Ultra, Ica, Mega. Selv savner jeg Pepsi Twist, San Sao og Vanilla Coke. Sistnevnte får jeg heldigvis tak i over grensa, er verre med de andre HVOR!? Vet de hadde på Nordby-senteret før, men de har visst sluttet å selge det nå Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fått kjøpt noe på Svinesund. De har hatt det i godisbutikken og tobakksbutikken inne i samme bygg som Rema 1000, men var utsolgt sist jeg var der. Da fikk jeg det på en butikk med godteri, øl og tobakk som ligger litt forbi Eurocash. Husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 til en million kroner boksen, ja. Kjøper det heller over grensa til 99 sek for 12 bokser Jaja, men "brus som skulle ha blitt solgt i Norge", det blir litt OT å nevne en brus som selges i Norge bare fordi du synes den er dyr. Det blir som å si at jeg skulle ønske de solgte Cevita appelsinjuice i Norge, fordi jeg synes den burde koste mindre enn 35 kroner pr liter. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er jo importgreier da, på den måten så selges alt i Norge, du må bare vente litt og dra på riktig sted (posten) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om det selges over disk på et vanlig norsk utsalgssted sånn at du slipper å importere det fra utlandet på egenhånd så selges det i Norge. Mange varer blir importert Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synest coca cola sin cofeina elns burde kommet. Kjøpte den i Spania og den var serr digg Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Root beer! Deli de luca er de eneste som selger det i norge (35kr boksen ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Love Brus, soloaktig. Har ikke sett den på lenge. Ble plutselig bare borte. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Sansao! Jeg savner den så fælt. En kjempegod brus med smak av guarana som inneholdt noe koffein også. Jeg synes det er en tragedie at de sluttet å selge den. Heldigvis selges Urge fortsatt EDIT: Og som Turbo Sindre over sier, Bawls. Jeg vil i samme slengen legge til Redbull, og diverse andre høy-koffein drikker. Jeg klarer meg greit med Fres fra tn.no, med de kan jeg lett lage meg sukkerfrie koffeindrikker for en billig penge Endret 7. april 2009 av GullLars Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Sansao! E9! Det var kebabdrikke nummer 1 på sommeren her jeg bor Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er det noen som har sett Tuborg Squash i Norge? Jeg fikk smaken på det i Danmark, men jeg har ikke sett noe til det på denne siden av danskebåten. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Fanta Shokata f.k.a Fanta hylleblomst (og sitron?). Denne må gjøre sin retur. Var min livredder sommeren 2003. Endret 12. april 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Mountain Dew Code Red! Åh. Den er så god. Men de selger den bare i sverige. Men er totalt verdt turen for min del^-^ Smaker som blanding av Dr Pepper/Cherry Coke og Vanlig Grønn Mnt Dew^-^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som veit hvor de selger Cherry Coke? Jeg vet den importeres av Oluf Lorentzen as, men ikke hvor den selges... Er den god? Ser den og Cherry 7-Up stadig vekk på Meny rundt om i landet. Cherry Coke var brukbar før i tida, men etter hvert ble den mindre og mindre god og smakte mer og mer kunstig. Root beer! Deli de luca er de eneste som selger det i norge (35kr boksen ) Som i rotøl? Er det ikke like enkelt å lage det selv? Nok av mamma og pappas venner som gjør det til jul, samt naboene (og nei, jeg bor ikke på gård eller i nærheten av folk som brenner hjemmebrent, men å lage øl og likører og vin og sånn er vel mer eller mindre normalt afaik). Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Synes at Coca Cola burde reinnføre Blak, Colaen med kaffesmak som bare fantes i USA, Canada, Frankrike og Tsjekkia. Smakte dødsgodt når den var iskald, og grusomt om den var lunken. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror de har Cherry Coke på Deli De Luca, og på diverse Meny, Spar, Ultra, Ica, Mega. Selv savner jeg Pepsi Twist, San Sao og Vanilla Coke. Sistnevnte får jeg heldigvis tak i over grensa, er verre med de andre HVOR!? Vet de hadde på Nordby-senteret før, men de har visst sluttet å selge det nå Cherry? Den selger de ofte på spar! Men husk at den koster 25kr for en boks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Syns ikke den smakte noe særlig når den var kald heller jeg, men skal si meg enig i at den var jævlig som lunken Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den smakte som vanlig cola, men når du tenkte at "Hei, dette smakte ikke kaffe!" så kom ettersmaken av kaffe. Selvimporterte tolv bokser sist jeg var i Frankrike, men det er et år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå