Gå til innhold

Brus som skulle ha blitt solgt i Norge

Anbefalte innlegg

Skriv lister over brus som dere har smakt som burde være i salg i Norge, dere kan også skrive grunnen.

Har lyst å sjå Lilt, Tango (Alle smakene) Vimto, Lucasade (Alle!!) grunnen til dette er fordi eg har blitt lei av dei som vi får kjøpt i Norge, alt eg ser er Spreit cola solo fanta og andre blæ som har vært her lenge, om dei brusane som er nemnt der oppe kjem på markedet så blir eg glad! :p Liker serlig Lilt og Tango. Vimto smaker litt som Dr Pepper men uten cola smaken eller kva den har

Endret av MPC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vimto smaker litt som Dr Pepper men uten cola smaken eller kva den har

Vimto skal smakes! Trist at det er så få som selger Dr. Pepper nå om dagen, jeg finner dem nesten aldri. Eller så kan det kanskje sies på den måten at det er veldig få som liker det :p Damn...

Lenke til kommentar
GRAGH vill ha, selges den i utlandet ?

Ja, selger vertfall i england.

2-literflasker med Cola.

ja skulle vert det her også, er 2 l flasker i england.

Prisane for brus skulle vert det same i Norge som i England, I norge koster det ca 10-12 kr for ein liten brus og 15-18 kr for 1.5 l mens i England koster ein liten brus ca 50-60 pence (6-7 kr) mens stor (2 liter) for 90 pence - 1 pund (9-11 kr) mens 6 packer med brus koster ca 20 kr og 24 packer koster ca 40-50 kr :p

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...