Dewil Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ser etter noe slikt til sb-600: Hvor kan jeg få tak i en sånn? Jeg lurer også på om den har noen hensikt da sb-600 har en diffuser innebygget. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du kan få den her. Sjekk liten sak. Du kan også prøve en softbox. Denn gir litt mykere lys. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Her får du tak på en sån,Forøvrig en anerkjent butikk og handle fra. http://cgi.ebay.com/Bounce-Flash-Dome-Diff...oQQcmdZViewItem Fordelen/forskjellen er at med den innebygde diffuseren så retter du alt lyset framover,men med en utpåliggende diffuser så går endel av lyset rundt omkring i tillegg når du retter blitsen mot taket,altså en bedre spredning. Endret 5. juli 2008 av Nautica Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pussig - en slik en og to diffusere til lå i eska til min sb-600. Mulig det var de i Hong Kong som hadde lagt det oppi, eller at pakkene er forskjellige. ??? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takker for svar ja. ikke lett å finne sånt når man ikke veit hvor man skal lete. Sjekket manualen for min sb-600 og der stod det at det kun fulgte med blitssko adapter og et etui. Så det er nok forskjellige pakke løsninger etter hvor du er i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå