TechFrog Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du bør iallfall få hevet kjøpet. Varen står jo oppført under XBOX og det ser jo helt klart ut som et spill. Jeg skjønner ikke hvordan de tror folk skal skjønne det er en kameraveske de kjøper med den annonsen der. Forresten er det flere nettbutikker som bruker samme layout som de der. Elendig info om varene og mangler ofte bilder. Rett og slett amatørmessig sammenlignet med f.eks Komplett m.fl. Lenke til kommentar
Tarje Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skulle bare nevne at el-land svarte på mailen nå på kvelden og sa at de ikke kunne oppdrive varen lenger, og ville returnere beløpet. Jeg skulle også få beholde kamera-etuien. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 eg lukta litt fisk i mosen på det opplegget her Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Haha.. Så då får eg og ei kameraveske altså, for 200 kroner. Jippi, kjempe handel. Eg bestilte hjå Amentio då, men forventer det verste. Jaja.. Får sende mail når eg får pakken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå