Galexon Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei Tenker å kjøpe meg en high-end gamer-pc fra Komplett. Jeg tenker å bruke rundt 12-13.000 kr på vidunderet. Lurer derfor på om det er trygt å bestille "custom"-pc fra komplett? Dersom maskinen ikke fungerer, er det mulig å få tilbake pengene fra Komplett (kjøpslov etc.)? Komponentene velges ut fra anbefalte komponenter fra komplett, og det virker på meg som at Komplett tar tilbake PC'en til service dersom den ikke fungerer. En kamerat av meg fikk til slutt pengene igjen, men dette var for en PC komplett selv hadde satt sammen. Er det noen som har erfaringer rundt dette, som har lyst til å dele dem med meg? Å bruke 12-13.000 kr på en PC er ikke småtteri, så jeg vil helst ha valutta for pengene Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 SÅ langt jeg kjenner til så har du akkurat samme rettigheter på en custombygget maskin som en "ferdigpakke" maskin, ihvertall om de skal ferdigmontere den for deg. Det lureste er jo dog å bare spørre komplett på suport-telefonen deres. De vil jo vite mye bedre enn vi her på forumet tross alt -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå