jahas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Skal på ferie til syden, og da må jeg nesten ta noe bilder til min kjære mor. Har dere noen billige, men alliekevel bra kameraer å anbefale? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg vet ærlig talt ikke om noen modeller i den prisklassen, men spørsmålet er vel godt dekket av alle de trådene som ligger på første side. Kikke gjennom en håndfull tråder så blir du like klok som av å vente på svar på ditt spørsmål. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Skal på ferie til syden, og da må jeg nesten ta noe bilder til min kjære mor. Har dere noen billige, men alliekevel bra kameraer å anbefale? Jeg kjenner en som kjøpte et Sony-kamera til 900 kr på tilbud i februar. Det fåes vel til 1100 eller noe i nettbutikker nå. Bildene ble aldeles utmerkede. Like gode som bildene jeg tok med mitt Canon Digital Ixus 800 IS. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har vel nevnt Nikon Coolpix S210 i en tidligere tråd. Jeg fiklet med det for en tid siden og syntes det oppførte seg skapelig og vel så det. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Samsung S630 har vel grei bildekvalitet i følge en test her på Akam. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Fujifilm F47fd. Tviler på at du finner noe bedre til denne prisen. Evt. dette med veske og minnekort til 1495. Endret 9. juli 2008 av simfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå