Gå til innhold

Unreal Tournament 3 eller BF: Bad Company? Spørsmål.

Anbefalte innlegg

*EDIT: Jeg endte opp med UT3, takk til alle som svarte :)

Hei,

Jeg sitter med en ganske ny Xbox 360(Kjøpte fra deal.no da den var til 990kr), og har tenkt å kjøpe meg et spill til den(Har GTA 4 og GoW fra før).

Jeg sitter med valget mellom Unreal Tournament 3(Har ikke PC til å kjøre PC-versionen) eller Battlefield Bad Company.

Jeg sitter å vipper mot UT3, men jeg ville spørre et spørsmål fra de som allerede har de to spillene.

Jeg lurer på, hvordan er online community-en på de to spillene?

Jeg har prøvd UT3 på PC, og det er helt dødt, nesten ingen som spiller det online. Jeg vet at BF er ganske folksomt online, så hvordan er det på UT3? Er det slik som på PC, at nesten ingen spiller, eller er det nermere BF, og at mange spillere er online?

Det er liksom ingen steder man kan sjekke slikt på nett for konsoller, og jeg vil helst ikke sitte med en kopi av UT3 og bare spille mot botter.

Takker for alle svar på forhånd :)

Endret av wildex999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg sitter med en ganske ny Xbox 360(Kjøpte fra deal.no da den var til 990kr), og har tenkt å kjøpe meg et spill til den(Har GTA 4 og GoW fra før).

Jeg sitter med valget mellom Unreal Tournament 3(Har ikke PC til å kjøre PC-versionen) eller Battlefield Bad Company.

Jeg sitter å vipper mot UT3, men jeg ville spørre et spørsmål fra de som allerede har de to spillene.

Jeg lurer på, hvordan er online community-en på de to spillene?

Jeg har prøvd UT3 på PC, og det er helt dødt, nesten ingen som spiller det online. Jeg vet at BF er ganske folksomt online, så hvordan er det på UT3? Er det slik som på PC, at nesten ingen spiller, eller er det nermere BF, og at mange spillere er online?

Det er liksom ingen steder man kan sjekke slikt på nett for konsoller, og jeg vil helst ikke sitte med en kopi av UT3 og bare spille mot botter.

Takker for alle svar på forhånd :)

Hei.

Jeg bestilte et eksemplar av ut3 igår, gleder meg, er en stor UT fan:) det er ikke lett å vite om ut3 på 360 er folksomt når det ikke har kommet ut enda :p

Lenke til kommentar

Shagrath90. Det kom vel ut i dag(I går teknisk sett) hvis ikke jeg tar helt feil. 04/07 i europa, og 07/07 i USA. Så jeg håpet noen som kanskje kjøpte det i dag, kan gi svar ;) Ikke for, det kan jo våkse og avta over tid også =/

Uansett, Hvis jeg kjøper det, så må vi ta en kamp. =P

Lenke til kommentar
Shagrath90. Det kom vel ut i dag(I går teknisk sett) hvis ikke jeg tar helt feil. 04/07 i europa, og 07/07 i USA. Så jeg håpet noen som kanskje kjøpte det i dag, kan gi svar ;) Ikke for, det kan jo våkse og avta over tid også =/

Uansett, Hvis jeg kjøper det, så må vi ta en kamp. =P

Det kan vi gjøre vettu :yes:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde demoen av BF:BC, og fant ut at jeg kan vente med BF BC, og heller leke meg med demoen til den til jeg får kjøpt det. Så jeg var netopp å kjøpte UT3. De hadde ikke BF:BC på butikken hvor jeg hadde gavekort alikevell =P

Så, hvis noen andre kjøper seg/har Unreal Tournament 3 Til Xbox360, så send en PM så kan vi ta noen kamper ^^

Lenke til kommentar

Jeg har sittet å spillt UT3 en liten stund nå, og synes det er genialt ^^ Haug med våpener, haud med maps, masse vehicles, masse mutators(Mer speed, instagib etc.) Og det er faktisk en del folk online, på alle game modes. Jeg tipper det blir flere når det kommer ut i USA.

Jeg har spillt en kamp online så langt(DM) og alt gikk knirkefint, ingen lag eller noe, noe som er bra med tanke på at jeg er koblet gjennom PC-en som er koblet trådløst til en ruter, som er koblet til enda en ruter, som går til nett =P

DiemetriX: jeg sendte friends request, hvis du finner ut at du skal pakke ut UT3, så kan vi jo spille online? =P

Lenke til kommentar
DiemetriX: jeg sendte friends request, hvis du finner ut at du skal pakke ut UT3, så kan vi jo spille online? =P

Supert ^^

Pakker det nok ut på søndag vis jeg ser deg online. Ellers blir det nok BF:BC en stund til ^^

Trønder du? Da har jeg sikkert sett deg IRL engang :p

(jobber i spill butikk)

Endret av DiemetriX
Lenke til kommentar

Supert ^^

Pakker det nok ut på søndag vis jeg ser deg online. Ellers blir det nok BF:BC en stund til ^^

Trønder du? Da har jeg sikkert sett deg IRL engang :p

(jobber i spill butikk)

Jupp, trønder. hvis du jobber i en spill-butikk så kan de godt hende, jeg er ofte innom spillbutikker, og det er vel ikke en i Trondheim og Oslo jeg ikke har vært innom en gang eller annen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...