konduktans Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er det samme nettleser med forskjellig "skall"? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Seamonkey har vel integrert e-postleser. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Seamonkey er vel enda ikke kommet ut med funksjonene til Firefox3, tror den fremdeles bygger på Fx2. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg bruker SeaMonkey for øyeblikket, og merker jo at det likner veldig på FF. Men er det ingen andre vesentlige forskjeller enn det med e-post? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Som sagt, mener jeg den fremdeles baseres på Firefox 2, som gjør at den ikke nyter godt av forbedringene som Firefox 3 har, som minde minneforbruk og økt hastighet m.m. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg bruker SeaMonkey for øyeblikket, og merker jo at det likner veldig på FF. Men er det ingen andre vesentlige forskjeller enn det med e-post? Seamonkey er en "suite", og fungerer som en videreføring av Mozilla Suite. I tillegg til e-post så følger det vel med en enkel HTML-editor og en news-klient. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Tror strengt tatt jeg ikke trenger html editor eller news, men liker den innebygde mailen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå