a13x Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei. Kanskje en ubrukelig emnetittel, men vi prøver. Problemet er altså at jeg ikke skjønner en dritt av hva det er. Har skjønt (tror jeg) at det er en system versjon(?) I hvertfall, jeg har brukt min PSP lite, og når jeg sjekker informasjonen på PSP'n, så står det: "System Software: Version 2.81". Denne er vel relativt gammel? Hva skal jeg oppgradere til? Er det "farlig" å oppgradere til den aller nyeste versjonen med en gang? Eller må jeg ta det gradvis? Og JA, jeg kan INGENTING om PSP. - Alex:) Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er ikke noe problem å oppgradere PSPen til nyeste med bare en oppdatering, nei Eneste firmware (programvare) på PSPen det var nødvendig å oppgradere gradvis oppover med, var versjon 1.5, så du trenger ikke bekymre deg Lenke til kommentar
a13x Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Takk for raskt svar:) Er det slik at firmvire er programvaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå