Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan du bøye brillene, altså de som går bakover mot ørene? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Tror vi gjorde rett i å ikke ha turen i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har møkkaværet nådd din side av fjorden nå? Var en tur utover Vestmarksveien, men været jaget meg hjem igjen. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Regner som faen og har tordna og lyna en stund nå. Så svaret er JA! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Traff jeg? Likte bildet med eiketreet. Ellers mye bra bilder. Ser at ikke alle har like mye peiling på foto og utstyr. Har sånn nikon greier. Endret 10. juli 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 *som jeg er lei av folk som hakker på merket ass!* Ja, riktig på alle Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Icefox har sånn magisk kamera, det kommer fram når han tenker på det Akkurat nå tenker han på damer, så da er det ikke der... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 IceFox jobber i fotobutikk så han får tilfredstilt utstyrs-fetisjismen på jobb ... Nå er det vel folk som ikke er med på utfluktene våre som disser Nikon mest Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 IceFox jobber i fotobutikk så han får tilfredstilt utstyrs-fetisjismen på jobb ... Nå er det vel folk som ikke er med på utfluktene våre som disser Nikon mest Tom Du er vel den som er mest uskyldig, og så er det vel Zettec og jeg som kverrulrer mest over utstyret *ah, the memories* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du er vel den som er mest uskyldig, og så er det vel Zettec og jeg som kverrulrer mest over utstyret *ah, the memories* Mobbing blandt venner kalles det. Jeg har et par Nikon-kamerater som får høre det ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Prater dere om utstyr på den måten på treffene deres? Jeg mener på samme måte som her på forumet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Prater dere om utstyr på den måten på treffene deres? Jeg mener på samme måte som her på forumet... Egentlig ikke så mye - det må i såfall være under transport-etappene mellom locations. Er flinke til å ta bilder, vettu ... Tom Endret 10. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 På møtene vi hare disser jeg Canon like mye som her Aaah, enkelte kommentare blir aldri like bra her, som IRL, let's face it! =D Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Ser du leser nå, Anew. Denne turen burde du vel vært med på? Ser jo det lille vannet vi hadde i starten av tråden. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ser du leser nå, Anew. Denne turen burde du vel vært med på? Ser jo det lille vannet vi hadde i starten av tråden. Noen dagers responstid i sommermånedene. Skulle nok gjerne vært med, men jeg er vel mere ute etter et mørkt skogstjern enn det som ser ut som en vanndam på et jorde. I løpet av høsten tror jeg vi må en tur til Lier (ref denne tråden i BK) for å leke med 70-200'en til Christian () Forøvrig håper jeg snart en av Oslo-områdets Olympusbrukere kommer ut av skapet, og blir med på turene våre. Jeg merker at jeg får mer og mer lyst på et kompakt alternativ til bruk (bla.) på de virkelig lange og vonde fotturene, men jeg trenger å få gjort en skikkelig prøvekjøring av Oly E4xx for å finne ut om jeg kan leve med 4:3-formatet. D40 er selvsagt et høyaktuelt alternativ, men jeg liker ikke grepet og må fortsatt bruke stor og tung optikk. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva i alle dager mente du med ( )? Egentlig var 70-200 en overraskelse, men har en annen overraskelse som dere kan skyte meg for i august uansett ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Forøvrig håper jeg snart en av Oslo-områdets Olympusbrukere kommer ut av skapet, og blir med på turene våre. Jeg merker at jeg får mer og mer lyst på et kompakt alternativ til bruk (bla.) på de virkelig lange og vonde fotturene, men jeg trenger å få gjort en skikkelig prøvekjøring av Oly E4xx for å finne ut om jeg kan leve med 4:3-formatet. D40 er selvsagt et høyaktuelt alternativ, men jeg liker ikke grepet og må fortsatt bruke stor og tung optikk. Jeg returnerer til østlandet i høst, og om jeg kommer meg til Oslo er jeg meget gjerne med. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) D3? Det får vi se på, nå er strengt tatt FF drømmen knust i flere biter, så hva jeg kjøper får vi se på Endret 15. juli 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå