Gå til innhold

Bildetråd fra Akam-treff i Oslo - 04.07.08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IceFox jobber i fotobutikk så han får tilfredstilt utstyrs-fetisjismen på jobb ...

Nå er det vel folk som ikke er med på utfluktene våre som disser Nikon mest :hmm:

Tom

Du er vel den som er mest uskyldig, og så er det vel Zettec og jeg som kverrulrer mest over utstyret *ah, the memories*

Lenke til kommentar
Prater dere om utstyr på den måten på treffene deres? Jeg mener på samme måte som her på forumet...

Egentlig ikke så mye - det må i såfall være under transport-etappene mellom locations. Er flinke til å ta bilder, vettu ...

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Ser du leser nå, Anew. Denne turen burde du vel vært med på? Ser jo det lille vannet vi hadde i starten av tråden. :)

Noen dagers responstid i sommermånedene. Skulle nok gjerne vært med, men jeg er vel mere ute etter et mørkt skogstjern enn det som ser ut som en vanndam på et jorde. ;)

I løpet av høsten tror jeg vi må en tur til Lier (ref denne tråden i BK) for å leke med 70-200'en til Christian (:roll:)

Forøvrig håper jeg snart en av Oslo-områdets Olympusbrukere kommer ut av skapet, og blir med på turene våre. Jeg merker at jeg får mer og mer lyst på et kompakt alternativ til bruk (bla.) på de virkelig lange og vonde fotturene, men jeg trenger å få gjort en skikkelig prøvekjøring av Oly E4xx for å finne ut om jeg kan leve med 4:3-formatet. D40 er selvsagt et høyaktuelt alternativ, men jeg liker ikke grepet og må fortsatt bruke stor og tung optikk.

Lenke til kommentar
Forøvrig håper jeg snart en av Oslo-områdets Olympusbrukere kommer ut av skapet, og blir med på turene våre. Jeg merker at jeg får mer og mer lyst på et kompakt alternativ til bruk (bla.) på de virkelig lange og vonde fotturene, men jeg trenger å få gjort en skikkelig prøvekjøring av Oly E4xx for å finne ut om jeg kan leve med 4:3-formatet. D40 er selvsagt et høyaktuelt alternativ, men jeg liker ikke grepet og må fortsatt bruke stor og tung optikk.

Jeg returnerer til østlandet i høst, og om jeg kommer meg til Oslo er jeg meget gjerne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...