Gå til innhold

Bildetråd fra Akam-treff i Oslo - 04.07.08

Anbefalte innlegg

Da la jeg opp en bildetråd for treffet. Post som dere føler. ;)

Bildene jeg har lagt ut er i kronologisk rekkefølge, ettersom kvelden utviklet seg.

Åker

post-108702-1215210549_thumb.jpg

Eit litta stykke vann

post-108702-1215210526_thumb.jpg

The Pimpmobile

post-108702-1215210539_thumb.jpg

Christian

post-108702-1215210573_thumb.jpg

Svenske farger i Ås

post-108702-1215210520_thumb.jpg

The Group

post-108702-1215210601_thumb.jpg

Tårn i solnedgang

post-108702-1215210558_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 stk. på et hovedstad-akam-treff?

Ganske så svakt spør du meg. Men, er vel kanskje verdt det afterall.

"hovedstad" smarten, bildene er fra Ås, Drøbak og områdene rundt. Uansett, er fellesferie og disse treffene planlegges ikke lenge på forhånd sånn som visse andre steder, dette ble planlagt for noen dager siden :p

Lenke til kommentar
4 stk. på et hovedstad-akam-treff?

Ganske så svakt spør du meg. Men, er vel kanskje verdt det afterall.

"hovedstad" smarten, bildene er fra Ås, Drøbak og områdene rundt. Uansett, er fellesferie og disse treffene planlegges ikke lenge på forhånd sånn som visse andre steder, dette ble planlagt for noen dager siden :p

Du får unnskylde at jeg sier hovedstad, men jeg syns jeg leste ''Bildetråd fra Akam-treff i Oslo - 04.07.08'' i tittelen på tråden. Smarting.

Lenke til kommentar

De er bare misunnelige. Samt det er ikke plass til fler enn fire i en Yaris ;) Ihvertfall når vi har så mye kit med oss, som vi hadde.

Det var forøvrig varmt i dag:

Som sagt, det var en del åkre i omegnen:

Vann og bondegårder også:

Zettec viser sine kunster:

Fotografen og modellen:

Dette treet var et av våre mål:

Til slutt, fotografer i solnedgang:

Tom

Lenke til kommentar

Ditt bilde av treet ble helt identisk med et av mine. Bombe?! :p

Skarp det opp litt, så hjelper det en del. Jeg måtte dog fjerne en hel jævla del med CA.

Beklager virkelig Thewis, for misforståelse mellom trådtittel og bildelocation. :tease:

Lenke til kommentar
Den som deler et slik tre med en gjeng apekatter fra forumet er ikke riktig vel bevart. Og dere kaller meg unormal? Er Akam blitt et kommunistisk cooperativ nå?

That would be me... Ettersom jeg ikke har bil må jeg jo inngå komprmisser (?). :p Men ettersom jeg har korteste reisevei, skal jeg ikke se bort i fra at det blir noen flere turer bort til eika. ;)

Lenke til kommentar
Den som deler et slik tre med en gjeng apekatter fra forumet er ikke riktig vel bevart. Og dere kaller meg unormal? Er Akam blitt et kommunistisk cooperativ nå?

Dette er bare et av minst tre lignende motiv i området. Så det er nok å ta av.

Her er et annet tre, som ikke en gang er på topp ti listen:

Tom

Lenke til kommentar

That would be me... Ettersom jeg ikke har bil må jeg jo inngå komprmisser (?). :p Men ettersom jeg har korteste reisevei, skal jeg ikke se bort i fra at det blir noen flere turer bort til eika. ;)

Det du skriver forandrer ingenting. Nå er hele området besudlet for lang tid fremover. Og at det er et eldorado av slike motiver gjør ikke saken bedre. Pass på dine favoritt-locations. Jeg avslører helst ikke slik for andre gærninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...