Elanee Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) hei jeg har nettopp fått mine nye xfx gtx280 xxx versjonen ..montert korta på plass og oppe å kjører alt funker find helt til jeg prøver å kjøre 3d applikasjoner med sli enablet.. det ene kortet slår seg av etter et par sekunder så jeg tenkte jeg skulle sjekke om det var skjermkortet som var bøg ..pluggeet det single i pci 1 sloten og da funka det fin uten problem så kan dette vere at pci port nr 2 ikke funker som den skal eller kan det vere noe annet? jeg har prøvd forskejllige drivere uten hell.testet med 2 forskejllige sli broer og det er ikke noe temperatur problem ca 70 grader under load. bruker en toughpower 850 watt som skulle vere ok vil jeg tro har sendt mail til xfx om hjelp men lurte på om noen av dere vet hva problemet er? takk for svar Eivind Endret 6. juli 2008 av Elanee Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 byttet om på korta nå slår det andre kortet seg av så jeg tenker det enten er driver problem eller så er det hk mitt Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 prøvde å klocke korta ned til standar instillinger for xfx sine kort da funker det fint.....kan det vere at xfx sitt xxx overcloket kort er ustabile ? virker slik for meg siden det funker når jeg klocker de ned Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 problem løst ..var overclocket cpu som gjorde at skjermkorta ikke funkerte som de skulle .. klocket ned cpuen litt og alt funker som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå