Damp Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det ligger på rundt 58 - 62*C idle men under load på 90 - 97*C Er dette vanlig? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det ligger på rundt 58 - 62*C idle men under load på 90 - 97*CEr dette vanlig? mine ligger på rund 70 grader under load ..prøv å kjør viftene på max ..vist ikke det er det fra før av .. blir sykt bråkete men hjelper sikkert litt:) skal vannkjøle mine kort så jeg slipper denne varmen:) er jo sydentemp på rommet mitt igjenn:D Lenke til kommentar
SVD Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tviler sterkt på at det er normale tempraturer, det eneste jeg kommer på er at du kanskje skulle skifte kjølepastaen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Disse skjermkortene tåler opp mot 120 grader eller noe slikt, men ja det er en høy temp, men den er under den øvre grensen. Nå vet ikke jeg hvordan kjøler GTX 280 har, men om den har den kjølerne som blåser all luft ut bak, så er det jo ikke noe krise, siden mesteparten av denne varmen vil da havne utenfor kabinettet ditt. Så lenge maskina er stabil, ville ikke jeg brydd meg så mye. Edit: Om du ikke liker at tempen er så høy, kan du prøve å ta av kjøleren og smøre på kjølepasta, hvis ikke det hjelper, kan du prøve å skaffe ny kjøler, er også en mulighet å underklokke. Endret 5. juli 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er temperaturen ellers i kabinettet? Det er godt mulig det er sommeren som automatisk gjør temperaturen høyere enn i kaldere årstider. Prøv å sett kabinettviftene på 100% sånn at den varme luften blir byttet ut med litt kaldere luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå