gorgos Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg har noe som irriterer meg grenseløst. Her om dagen traff jeg på ei jente/dame som jeg mener å ha sett før. Mest sannsynlig i tv-sammenheng. Jeg mener hun har vært programleder i et eller annet program, og noe sier meg at det var TV2. Men ikke sikker på dette. Hun har blondt hår, og bl.a en ganske spiss nese mener jeg. Tror faktisk også det er samme dama som har stemmen på Scania-reklamene som går på radio. Der man blir oppfordret til å kjøre hensynsfullt osv. Det irriterer meg altså grenseløst at jeg ikke finner ut hvem dette er. Ikke at jeg er hypp på dama eller no, men det irriterer meg! Noen som har noen tips. Ikke mye å gå etter, men kanskje noen der ute har noen forslag? -gorgos- Endret 4. juli 2008 av gorgos Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Solveig Kloppen? Nei, nei, nei.. Det er mer obskurt enn som så! Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Æsj, tenkte meg det. Men jeg vil løse det! Hvor gammel cirka er hun? Er hun vakker som en engel? Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Æsj, tenkte meg det. Men jeg vil løse det! Hvor gammel cirka er hun? Er hun vakker som en engel? Vi ikke si hun er vakker som en engel. Normalt utseende. Alder ca 25-30 vil jeg anta. Jeg er nå ganske sikker på at hu er stemmen i Scania-reklamene på radio. Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Spør dem! Og post svaret her! Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg hørte den reklamen for første gang nå nettopp, og syntes det hørtes ganske mye ut som Cathrin Gram! Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg hørte den reklamen for første gang nå nettopp, og syntes det hørtes ganske mye ut som Cathrin Gram! Aha! Der har vi henne ja! Takker! Sånn, da var det ute av verden! Så må man finne noe nytt å gruble på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå