7r Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Etter en periode med vår alles kjære XP på min nye bærbare, har det selvfølgelig sneket seg inn noen filer som det er umulig å få slettet. Vet ikke hva slags filer dette er, men fant dem da jeg skulle gå over den ene partisjonen (D:\)for å rydde opp litt. Har altså XP på C:\. Filene er fordelt på 8 mapper, hvorav 3-5 filer på hver mappe. Utforsker gir ikke anledning til å flytte, slette, kopiere eller endre navn på disse filene, og heller ikke mulighet til å gå inn på Egenskaper. Vurderer nå å formatere hele partisjonen, men skulle gjerne visst om det er noen andre løsninger, evt. prgr. som sletter slike problemfiler Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvilken filtype og hva heter mappene? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har brukt Unlocker i lang tid nå med stor suksess - fins ikke den fil man ikke kan få slettet så lenge man bruker dette programmet. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg ville vært ytterst forsiktig med å bruke slike programmer før jeg hadde det klart for meg hva slags filer det var og hva de eventuelt tilhørte. Lenke til kommentar
7r Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvilken filtype og hva heter mappene? Filtypen ligger i banen .../Lokale innstillinger/Temporary Internet Files/Content.IE5 som har 8 mapper. På første fil i den første mappa står det: n_2000;tpc=mswin_xp;tpc=modern_oses;tpc=sysadministration;tpc=other;tpc=winnt;tpc=win95;tp =cpp;tpc=filesystems;tpc=system;ord=1531176974421439[1].2 På den neste filen står noe lignende, men istedet: ....[2].2 På den tredje filene i denne mappa står det det samme bortsett fra nummeret på slutten: ....;ord=2468771791027530[1].5 Sistnevnte her (og muligens andre) er også å finne igjen i noen av de andre mappene. Ser det ut som dette er noen filer Explorer har brukt? Siden de 8 mappene ligger under ei mappe som heter Content.IE5... Endret 5. juli 2008 av 7r Lenke til kommentar
7r Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har brukt Unlocker i lang tid nå med stor suksess - fins ikke den fil man ikke kan få slettet så lenge man bruker dette programmet. Takk. Unlocker gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå