Wubble Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) d a g j r a bd Endret 7. oktober 2008 av Vycan Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Man fører gjerne en samtale med en annen person, og den personen må også være villig til å snakke litt, det har ikke noe å si hvor god du er å føre en samtale hvis den andre personen bare svarer "ja/nei". Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hjelper hvis begge har noe til felles. Bare grav litt til du finner et emne begge er interesserte i Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) d d d g ah m Endret 7. oktober 2008 av Vycan Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Syns du person 1 er mer intressang enn person to? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Nei, gjør igrunnen ikke det :s Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg liker ikke personer som jeg ikke klarer å snakke til... Det værste (toppen av kremen) er folk som gjemmer seg bak venner... Jeg opplevde dette et par ganger, da bare går jeg. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) d h j Endret 7. oktober 2008 av Vycan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At de driter i meg, og heller snakker med vennene. Så sitter jeg helt alene og bare ser på... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jo, er vell sant at begge må bidra, men jeg selv synest det er vanskeligere å snakke med person2. Aner ikke hvorfor. Kommer aldri på noe å snakke om, liksom, så blir bare en litt pinlig stillhet, menst med person1 kunne jeg bare nevne småting, og få igang en samtale på den måten. edit: Når jeg tenker meg om, er det vell fordi person2 svarer mer ja/nei, og derfor blir det ikke noe. Er vell ikke noe jeg kan gjøre med det da.. Spør person 2 om noe som det ikke er mulig å svare ja/nei på^^ Du - "Hva skal du gjøre i kveld?" nr2 - "Ikke noe spessielt, du da?" Du - "Skal spille playstation 2, starwars. Hvilken figur i starwars liker du best" nr2 - "Har ikke sett så mye starwars"... Altså, poenget her er at oppfølgingsspørsmålet ikke var "Har du hørt om starwars" (Ja/nei) spørsmål. Men et spørsmål som nr2 blir nødt til å svare mer på. (Ikke at det trenger å ha noe med starwars eller noe å gjøre, kom antakelig på det for jeg satt akkurat og så den ene SW-filmen^^) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jo, er vell sant at begge må bidra, men jeg selv synest det er vanskeligere å snakke med person2. Aner ikke hvorfor. Kommer aldri på noe å snakke om, liksom, så blir bare en litt pinlig stillhet, menst med person1 kunne jeg bare nevne småting, og få igang en samtale på den måten. edit: Når jeg tenker meg om, er det vell fordi person2 svarer mer ja/nei, og derfor blir det ikke noe. Er vell ikke noe jeg kan gjøre med det da.. Spør person 2 om noe som det ikke er mulig å svare ja/nei på^^ Du - "Hva skal du gjøre i kveld?" nr2 - "Ikke noe spessielt, du da?" Du - "Skal spille playstation 2, starwars. Hvilken figur i starwars liker du best" nr2 - "Har ikke sett så mye starwars"... Altså, poenget her er at oppfølgingsspørsmålet ikke var "Har du hørt om starwars" (Ja/nei) spørsmål. Men et spørsmål som nr2 blir nødt til å svare mer på. (Ikke at det trenger å ha noe med starwars eller noe å gjøre, kom antakelig på det for jeg satt akkurat og så den ene SW-filmen^^) Det finnes faktisk denne typen personer også (dessverre) : Du - "Hva skal du gjøre i kveld?" nr2 - "ingenting." Du - "Jeg skal spille playstation 2, starwars. Hvilken figur i starwars liker du best?" nr2 - "Vet ikke..." Enkelte folk er enstøinger og kan ikke fordra å snakke med folk, derfor låser de bare samtalen. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Synes det er lettere å snakke med folk jeg tilbringer mye tid med, eller har noe felles med.. La oss si at jeg er med person X og Y. Jeg gikk på ungdomsskole med begge, med tilbragte 90% av tiden der med X og kun 50% med Y. Nå er det to år siden, og jeg går nå i klasse med Y, slik at ståa er omvendt. Selv om jeg har kjent Y og X like lenge og har mer til felles med X (iallefall hadde jeg det på ungdomsskolen), så synes jeg det er lettere å snakke til Y. Er det fordi vi treffes så sjelden og blir forskjellige? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Må bare si, hvordan klarte du å være 90 % av tiden din med X og 50 % med Y? Veldig godt gjort Lenke til kommentar
Beges Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan jo være med begge samtidig, da vøtt Lenke til kommentar
indie Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Med mine nærmeste venner har jeg ingen problemer med å holde samtaler igang, og de to aller nærmeste er det heller ikke noe problem å holde kjeft uten at det blir pinlig, man trenger ikke prate hele tiden heller, men jeg liker heller ikke folk det ikke går ann å prate med, sikkert derfor jeg ikke har kontakt med noen slike, ubevisst dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå