DawnDusk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei! Har vel egentlig et ganske enkelt spørsmål, men som jeg synes er litt interessant: Har musikk i noen som helst grad påvirket din personlighet, og kanskje ditt liv? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror kanskje heller det er min personlighet som har påvirket min musikksmak. Mens jeg enda var opptatt av å passe inn i nærmiljøet og vennegjengen hørte jeg mye på rock, metal og punk. Men etterhvert som jeg ble mindre opptatt av å passe inn hørte jeg mer og mer på alternative, indie, klassisk og annet. Nå har riktignok både min far og min storebror påvirket meg positivt på musikkfronten. Men det er en annen sak igjen. Men skal ikke se bort ifra at musikken også har gitt meg en økt "forståelse" for ting. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ja, etter jeg begynte å spille musikk og höre god musikk har mitt liv fått mer et mål, altså bli flink til noe. Har også fått venner via musikk, band osv. Hadde det ikke värt for at jeg ble intresert i musikk, hadde jeg ikke gått på musikk videregående der jeg har truffet masse fantastiske mennesker. Endret 5. juli 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå