BaltusBrun Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Heisann! Jeg får ikke opp en Blåtann gjenstand på PS3'n?!? Er det noe knapp man må skru på? Takk for svar Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Litt dårlig forklaring i posten din men men.. Er det et tastatur eller headset du kobler til? For da er det en " option " på menyen hvor du søker etter bt enheter. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Litt dårlig forklaring i posten din men men..Er det et tastatur eller headset du kobler til? For da er det en " option " på menyen hvor du søker etter bt enheter. Jess skal ha headset men det dukker ingenting opp etter 15 min.... Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 har du satt headset i søkemodus da? Og kunne du sagt hvilket headset du hadde? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 har du satt headset i søkemodus da? Og kunne du sagt hvilket headset du hadde? Har EX-01 headsettet.. På lappen som følger med er det en veldig dårlig forklaring Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du har lada headsettet og har bluetooth på? Og ps3'n finner den fortsatt ikke:S? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg har hatt top forskjellige PS3er og ingen av de har funnet 1! Bluethooth Gjenstand som jeg har på... JEG MÅ HA GJORT NOE GALT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå