ICE76 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har etter en del data problemer samlet sammen en del gamle deler slik at jeg fikk en "ny" data. Problemet mitt er det at to disker som virket sist de var i bruk ikke lengre vil komunisere. Min samsung hd400ld vises i enhetsbehandlingen, men vises ikke i min datamaskin. I BIOS står den også listet med navn men er 0 på alle verdier. Min WD Harddisk 73.4GB SATA 10000RPM 3.5" 16MB "Raptor" kommer opp som BzBzBzBzBzBzBzBzBz med over 580Gb i BIOS. Denne er min opprinnelige opperativ disk men maskina vil ikke starte opp, bare flacher i en konstant bout. Noen tips? Endret 8. juli 2008 av ICE76 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 har du formatert harrdisken til NTFS fil formatet? så de dukker opp i pc-en:) vis du ikke har gjort dette vil de ikke dukke opp i "min datamaskin" de vil da vises i enhetsbehandling vis pc-en ser dem. har du skrudd på sata utgangene til alle harddiskene? Noen hovedkort skrur av at alle sata portene er på fra starten av. Lenke til kommentar
ICE76 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Løste det til slutt. Jo HD-ene var i enhetsbehandlingen men ikke i min data maskin. Måtte gå via Kontrollpanel, Administrative verktøy, Datamaskinbehandling, Lagringsplass, Diskbehandling. Hummm..... at jeg ikke forsto det med en gang.... Deretter måtte jeg gjøre om på disken slik at maskinen kunne se den og innholdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Bra du fant det ut til slutt. Det enkleste er ofte det beste, er vel hva folk sier. Håpe det ikke blir flere problemer nå. Vis informasjonen er veldig viktig så ta en backup på dvd-er eller en annen harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå