Erikmy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kjører windows 64-bit og begynte å få lite plass på disken, så kjørte diskopprydding. Da viser det seg at jeg har en "dvalemodusfil" på 6 GB! Hva er egentlig dette ig hva er hensikten med den? Slettet den selvfølgelig.. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så vidt eg veit så brukar dvalemodusfila like mykje minne som du har RAM. Når du set PC-en i dvalemodus blir alt som er i minnet (RAM) overført til dvalemodusfila på harddisken. Om du ikkje brukar dvalemodus treng du sjølvsagt ikkje dvalemodusfila. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det hjelper ikke å slette den. Den vil bare dukke opp en ny. Du må deaktivere hibernation/dvalemodus i strømalternativer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Meiner dvalemodusen vert deaktivert når du sletter dvalemodusfilene. Det skjedde iallfall med meg. Redigert: Om dvalemodusen forsvinn, og ein vil skru den på att, les her: http://support.microsoft.com/kb/929658/no Endret 4. juli 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Dvalemodus forsvinner når den slettes. Den opptar så stor plass, så det alltid vil være nok plass på disken til å kunne overføre fullt minne til disk. Derfor er den like stor som installert fysisk minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå