Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har fingeren på rett sted. A200 er et fint begynner kamera. Bildestabilisringen kan medføre avhengighet og menystyringen kjapp og direkte. Kit objektivet er overraskende godt og skulle du gå hen å bli lensaholiker så er et en del snadder tilgjengelig. Autofokusen er sterkt forbedret fra A100 og drar nye og gamle linser i en fei.

Lykke til

fiple

Lenke til kommentar

Nå er det ikke noe bedre å være lensaholiker med Alpha-fatning enn med noen annen fatning, men jeg skal ikke motsi deg. A200 er nok på mange måter bedre, men det tar neppe noe særlig bedre bilder. En god 6mp sensor er ikke å forakte.

Jeg prøveholt en A200 i dag. Deg gav meg ingen spesielt god eller dårlig følelse. Grepet var litt lite for meg som er vant med 20D. D40 kan jeg ikke huske å ha hatt i hendene enda, så det kan jeg ikke uttale meg om. Antishake er nok grunnen til at jeg hadde valgt Sony, og det faktum at jeg hadde skaffet meg et par fastobjektiver og lagt zoomen ned i bag-en til nødbruk. Men det er meg. Ikke alle har like lite til overs for zoomer som jeg har. I hvertfall ingen nybegynnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...